fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפלגת העבודה בקרית מוצקין: פריימריז או פילוג

מזכיר הסניף הודיע ליו"ר אבי רוטמן שללא פריימריז תפורק הרשימה. רוטמן מאיים: אפעל להדחת המזכיר. החשש: בפעם הראשונה זה שנים לא יהיה נציג מטעם הרשימה במועצת העיר
אבי רוטמן (צילום: עצמי)
אבי רוטמן (צילום: עצמי)
מוריס סלמה
מוריס סלמה (צילום: עצמי)

מזכיר סניף מפלגת העבודה בקרית מוצקין דורש פריימריז ומאיים לפלג את הסניף. בתגובה יו"ר הסניף אבי רוטמן מתכוון לפעול להדחתו. מזכיר הסניף מוריס סלמה, נפגש השבוע עם יו"ר ועדת ההתערבות של מפלגת העבודה סימון אלפסי, והבהיר לו כי אם לא יתקיימו בחירות דמוקרטיות על הרכב הרשימה המתמודדת למועצת העיר קרית מוצקין, לא יעמוד הסניף מאחורי רוטמן.

הכל החל בתחילת המרוץ למועצת העיר, כשרוטמן קבי כי ניקול כהן, מורה במקצועה, תאייש את מספר 2 ברשימה. הדבר לא מצא חן בעיני חברי הסניף ובראשם המזכיר סלמה. מי שניסה להשכין שלום במחלוקת הוא יו"ר הפורום החברתי הארצי של מפלגת העבודה ציון אדירי.

אבי רוטמן
אבי רוטמן צילום: עצמי

ביום שלישי השבוע הגיעו סלמה ופעיל מפלגת העבודה ומי שהתמודד בבחירות האחרונות לכנסת, ציון אדירי, לפגוש את אלפסי. "בפגישתי עם אלפסי הבהרתי לו כי אם לא יתקיימו בחירות דמוקרטיות על הרכב הרשימה, זה יגרום לפילוג וסניף המפלגה על פעיליו לא יעמוד מאחורי אבי רוטמן, דבר שיפגע קשות במפלגת העבודה ועלול לגרום שבפעם הראשונה בהיסטוריה מפלגת העבודה תישאר ללא נציג במועצת העיר", אמר השבוע סלמה. "החלטתי לפעול כמזכיר הסניף ולפנות לכל הגורמים במפלגה כולל לראש המפלגה שלי יחימוביץ".

רוטמן מסר בתגובה: "כ-68 יום לפני הבחירות זה מאוחר מדי לצאת לפריימריז, בעיקר מבחינה חוקית. היה למזכיר הסניף מספיק זמן לבוא ולהעלות את טענותיו לפני כן. נבחרתי לאחר סקר שערכה הוועדה המוניציפאלית של מפלגת העבודה והתקציבים לבחירות מגיעים בהתאם. מפאת כבודו לא רציתי לערער את היותו מזכיר הסניף, אבל אם זוהי דרכו, הוא אינו משאיר לי ברירה ואבדוק על פי חוקת המפלגה ואפעל להדחתו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות