fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועצת העיר בקרית מוצקין: זירת התגוששות

חילופי דברים קשים והתלהטות רוחות בין חבר המועצה יוסי פדידה לראש העירייה חיים צורי
חיים ודפנה צורי
חיים ודפנה צורי (צילום: ניר שטיינברג)

ישיבת מועצת העיר האחרונה בקרית מוצקין, שנערכה ביום רביעי שעבר, הפכה לזירת התגוששות מילולית חריפה בין חבר המועצה, יוסי פדידה, לבין ראש העירייה, חיים צורי, ושיאה היה החלפת מהלומות מילוליות אישיות בין השניים.

בין פדידה לצורי שורר קרע עמוק, שנעוץ בפרשה שנחקרת כבר כמה שבועות על ידי המשטרה ובמרכזה מכתבי איומים שנשלחו לאשת ראש העירייה ומנכ"לית התיאטרון העירוני, דפנה צורי. בעקבות מכתבי האיומים הוצמדו לצורי ורעייתו מאבטחים ואילו אשתו של פדידה, ליליאן, אף הוזמנה לחקירה במשטרה.

לשיאה הגיעה המתיחות הנוכחית בין פדידה לצורי בישיבת מועצת העיר האחרונה, שבה עלתה לאישור הבקשה לנתק את קרית מוצקין מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעקבות טענות על דרך תפקודה של הוועדה, המשותפת לקרית ים, קרית ביאליק וקרית מוצקין.

פדידה: "אמרתי לצורי שזה לא בסמכותו וזה רק גימיק גדול. נתתי כל מיני דוגמאות לדברים שצורי עושה בעיר ועל פניו נראים לא כשרים".

עד מהרה, כשהתלהטו הרוחות, פדידה התייחס בדבריו גם לאשת ראש העירייה ולמקומות שבניהולה.

לעניין חילופי הדברים בין פדידה וצורי נמסר מהעירייה: "תמוה שהעיתון מתעסק בתגובה ולא בדברי לשון הרע וההשתלחות הבוטה וחסרת הרסן האישית נגד ראש העיר ורעייתו".

בנוגע להתנתקות מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה נמסר, כי ראש העירייה ייפגש עם עם הממונה על המחוז ושם יידונו כל טענות העירייה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות