fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: בגלל הפרש סלים מוצקין לא בפלייאוף

הצטיין, כרגיל, והורחק. פלורין קמפבל (צילום: דורון גולן)

כמה אכזרי. קבוצת הכדורסל של מכבי קרית מוצקין סיימה ביום שלישי את הליגה הסדירה בניצחון חוץ מרשים על הפועל גליל עליון 86:78. מיד אחרי הניצחון נודע לקבוצה שהפועל כפר סבא הפסידה, משמעות התוצאות: מוצקין וכפר סבא סיימו את הליגה עם אותו מאזן בדיוק: 11 נצחונות ו-15 הפסדים, משמע, 37 נקודות לכל אחת. אלא מה, כפר סבא סיימה במקום ה-8 ומוצקין במקום ה-9. כפר סבא עלתה לפלייאוף העליון ומוצקין תיאבק על מקומה בליגה, כל זאת בגלל שבמאזן הפנימי בין השתיים לכפר סבא יש יתרון. כמה חבל.

הצטיין, כרגיל, והורחק. פלורין קמפבל (צילום: דורון גולן)
הצטיין, כרגיל, והורחק. פלורין קמפבל (צילום: דורון גולן)

כאמור ביום שלישי יצאו חניכיו של רועי פרל לגליל לעוד משחק שאת תוצאתו אי אפשר לחזות מראש, כי כך מוצקין הרגילה אותנו העונה. כך אכן הסתיים, מוצקין הפתיעה את המהמרים וגם את הפרשנים וניצחה 86:78, אחרי שהובילה בתום המחצית הראשונה בתוצאה 46:40. מוצקין הובילה ברוב שלבי המשחק וגם אחרי שאיבדה את השחקן הכי טוב שלה העונה, פלורין קמפבל, אחרי עבירה טכנית שנייה, ארבע דקות לסיום, הקבוצה שמרה על יתרונה וניצחה בצדק.

אל קמפבל המצוין (28 נק' ו-5 אס') הצטרף במפתיע רום קורנליוס, שהצטרף לפני כחודש וחצי, עם משחקו הטוב ביותר מאז שהגיע. קורנליוס עלה מהספסל וקלע 12 נקודות, בתוספת לחמישה אסיסטים. הזר השני אוסבי במבלה עשה עבודה מצוינת עם דאבל דאבל: 15 נקודות ו-18 ריבאונדים. את מכסת הנקודות למוצקין השלימו: נועם מטלון, אלמוג ברק ויבגני ליוטרין 8 כ"א, וניב אוזן 7.

ביום ראשון הקרוב יחלו משחקי הפלייאוף התחתון, מוצקין תארח בהיכל גושן בשעה 19:00 את הפועל עפולה. ניצחון במשחק יבטיח, קרוב לוודאי, את מקומה בליגה הלאומית. המשחק השני בסדרה יתקיים ביום שישי גם כן בבית נגד אליצור יבנה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות