fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגת העל: קופמן הציל את מוצקין מהפסד

מכבי מוצקין הובילה כמעט בכל שלבי המשחק נגד בני הרצליה, רק סמוך לסיום הרצליה עלתה ליתרון, ולדי קופמן השווה, הסתיים בתיקו 22. משהו חורק בקבוצה
לא מנצלים מספיק את הפיבוט הכי טוב בארץ. וילקו מילוסביץ' (צילום: איסר רביץ)
לא מנצלים מספיק את הפיבוט הכי טוב בארץ. וילקו מילוסביץ' (צילום: איסר רביץ)

אחרי שלושה מחזורים דורגה מכבי קרית מוצקין בצמרת הגבוהה עם מאזן מושלם של שלושה ניצחונות בשלושה משחקים. מאז חלה נסיגה מסוימת בקבוצה. לפני שבועיים נוצחה מוצקין על ידי קבוצת תחתית, בסוף השבוע שעבר היא סיימה משחק ביתי נגד בני הרצליה בתוצאת תיקו 22:22.

זו לא תוצאה גרועה, שכן הרצליה היא קבוצה חזקה. למעשה שתי הקבוצות עשויות להתמודד גם העונה על המקום הרביעי. מי שמפנטז על המקום השלישי, בגלל מיקומה הנמוך של מכבי ראשון לציון, מומלץ שלא יבנה על זה כי ראשון עוד תחזור למקומה הטבעי.

מוצקין הובילה ברוב שלבי המשחק, כל זמן שלשחקנים היה כוח התוצאה הייתה טובה ואולם לקראת הסיום השחקנים התעייפו והרוטציה לא הייתה מספיק טובה. שתי נקודות שיש לציין מבחינה מקצועית: הראשונה קשורה לפיבוט המצוין וליקו מילוסביץ', כמעט כל מי שקשור לענף טוען כי מילוסביץ' הוא הפיבוט הכי טוב בארץ, אם הוא כל כך טוב מדוע הכדור מגיע אליו במשחק רק שלוש פעמים? נקודה שנייה שבולטת מאוד העונה, מוצקין לא כובשת שערים בהתקפות מתפרצות, למעשה היא כמעט לא יוצאות למתפרצות. למה?

כאמור מוצקין פתחה טוב והובילה כמעט כל המשחק, המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה נמוכה 9:11. גם במחצית השנייה מוצקין הובילה, אך סמוך מאוד לסיום האורחים השוו ואף עלו בפעם הראשונה ליתרון 21:22. ולדי קופמן השווה בהתקפה הבאה והרצליה מיהרה לצאת להתקפה אחרונה שהסתיימה בשער שנכבש שנייה אחרי הבאזר, השופטים כמובן פסלו את השער.

בשורות בני הרצליה הצטיין אלעד קפון, שגדל במוצקין וניהל בקיץ מו"מ עם הנהלת הקבוצה. על פי היכולת הגבוהה שהציג יכול להיות שהנהלת מוצקין מצטערת שלא הצליחה להגיע איתו להסכם. בשורות מוצקין בלטו הקיצונים מור קמחי וברק עמר.

כבשו לזכות מוצקין: ולדי קופמן 6, ברק עמר 5, מור קמחי ואיגור ראדוייביץ' 4 כ"א, טונדיי עבדול ראשיד 2, וליקו מילוסביץ' 1. ביום שישי תצא מוצקין למשחק חוץ נגד מ.כ. חולון.

לא מנצלים מספיק את הפיבוט הכי טוב בארץ. וילקו מילוסביץ' (צילום: איסר רביץ)
לא מנצלים מספיק את הפיבוט הכי טוב בארץ. וילקו מילוסביץ' (צילום: איסר רביץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות