fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

והפרחים? לחיים!

שרהל'ה שרון חגגה את ל"ג בעומר עם תושבי קרית מוצקין ועל הדרך ברכה את ראש העירייה, חיים צורי, לרגל יום הולדתו ה-69, היה גם שיר יומולדת על הבמה
שרל'ה שרון, חיים ודפנה צורי
ל"ג בעומר מוצקין. שרל'ה שרון, חיים ודפנה צורי אשתקד (צילום: דוברות העירייה)
שרל'ה שרון, חיים ודפנה צורי
ל"ג בעומר מוצקין. שרל'ה שרון, חיים ודפנה צורי (צילום: דוברות העירייה)

אתמול (ראשון) יזמה  עיריית קרית מוצקין מדורת ל"ג בעומר עירונית מרכזית אחת לכלל התושבים. מאות אנשים הגיעו לערב שירה בציבור בהנחייתה של שרהל'ה שרון.
המדורה, מהגדולות בקריות התקיימה בסמוך לשכונת משכנות אמנים. ראש העירייה חיים צורי הסתובב בין האורחים וחילק קרטיבים לילדים, קפה שחור למבוגרים ותפוחי אדמה לכולם.

שרהל'ה שרון, שהיתה אמונה על הפן האומנותי שיתפה את הקהל בשירי ארץ ישראל, והקהל , לא נשאר לעמוד על הרגליים, אלא פצח גם כן בשירים וריקודים. גולת הערב היתה בשיר יומולדת שהקדישה שרון לצורי לכבוד יום הולדתו ה-69 שחל השבוע. צורי אף עלה לשיר איתה יחד עם אשתו דפנה את "פרחים בקנה". שרהל'ה שהיתה ערנית לכיתות השונות ולילדים אף העלתה הורים וילדים לשיר עמה. למחרת האירוע העלו ברשות סרטון מדליק שמתעד את שרון וצורי עם הילדים והמשפחות. לייק לשרהל'ה.

כתב: הראל פלג

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות