fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקריתים עוברים למגדלים

85 אחוזים מרוכשי הדירות במגדל HI בקרית מוצקין הם תושבי הקריות
מגדל היוקרה HI בקרית מוצקין (הדמיה ארקריאייטיב)
מגדל היוקרה HI בקרית מוצקין (הדמיה ארקריאייטיב)

 

מגדל היוקרה HI בקרית מוצקין (הדמיה ארקריאייטיב)
מגדל היוקרה HI בקרית מוצקין (הדמיה ארקריאייטיב)

חברות הבנייה  אלמוגים ויוסי אברהמי וחברת היילנד המשווקת את הפרויקט HI בקרית מוצקין מדווחות כי מגדל היוקרה של הקריות, זוכה לביקוש רב ורוב רוכשי הדירות בפרויקט, הם משפרי דיור מהקריות, בעיקר מקרית מוצקין ומקרית ביאליק. יצוין כי הדירות המזרחיות במגדל מוצעות למכירה החל מ- 1.41 מיליון שקלים.

החברות הבונות ומשווקות את המגדל, מקיימות בימים אלה מבצע מכירות מיוחד, במסגרתו, ניתנת הלוואת קבלן מיוחדת למשך שנתיים ב-0 אחוזי ריבית, בכפוף לאישור הבנק. המבצע מיועד למעוניינים לרכוש דירה במגדל היוקרה של הקריות ולהמתין עם מכירת הדירה הנוכחית שבבעלותם, עד סמוך לקראת האכלוס של הדירה החדשה.

המגדל יכלול 24 קומות ויציע 94 יחידות דיור מרווחות, בנות 5 ו-6 חדרים עם מרפסות פנוראמיות. לדברי היזמים, מטרת הפרויקט, היא להביא את הסטנדרט של מגורי היוקרה בתל אביב לקרית מוצקין. המגדל, אמור להיות על פי התכנון, יצירת אמנות אדריכלית פורצת דרך, תוך שילוב של מיקום מושלם, בקצה שכונת נווה גנים, עם תפיסת מגורים חדשנית.

במגדל נמכרות דירות 5 חדרים ו-6 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. דירות 5 חדרים, על שטח של כ- 119.5 -112 מ"ר, מרפסת של כ-12 מ"ר מרפסת ואדנית של כ-10 מ"ר. דירות 6 חדרים, על שטח של כ-134 מ"ר, מרפסת על שטח של כ-12 מ"ר ואדנית של כ-10 מ"ר. מיני פנטהאוזים, על שטח של כ-114-143 מ"ר ומרפסת על שטח של כ-24 מ"ר. פנטהאוזים, על שטח של כ-184 מ"ר ומרפסת על שטח של כ-54 מ"ר.

לכל דירה מוצמדת חניה ומחסן. במגדל, לובי כניסה מפואר בעיצוב יוקרתי שילוב אבן שיש. מערכת אבטחה בוידאו מהסמארטפון ומערך חניות אמריקאיות. מחירי הדירות, החל מ-1.49 מיליון שקלים.

דיירי המגדל יוכלו ליהנות מלאונג' שיוקם בקומה ה-24 שיעוצב כחלל פתוח באווירה בינלאומית, בדומה למועדוני הלאונג' היוקרתיים בעולם ויכלול, קירות מסך ואזורי תצפית לעבר הכרמל והים, כורסאות מרגוע לרגעים מתוקים של שלווה וכורסאות עיסוי לפינוק אמתי, בר ומטבחון, תאורה מיוחדת ליצירת אווירה ייחודית בלילות ומערכת סאונד איכותית המשדרת מוזיקה מרגיעה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות