יום שלישי , מרץ 26 2019
בית / הד הקריות / חדשות בהד הקריות / הסתיים פרויקט הכפלת מסילת הרכבת בין קרית מוצקין לנהריה
הקרונות יחזרו לעמק. תחנת רכבת (צילום: רותי ברמן)
הקרונות יחזרו לעמק. תחנת רכבת (צילום: רותי ברמן)

הסתיים פרויקט הכפלת מסילת הרכבת בין קרית מוצקין לנהריה

רכבת ישראל סיימה את פרויקט הכפלת מסילת הרכבת בין קרית מוצקין לנהריה. הפרויקט שעלותו כ-662 מליון שקלים, כלל גם שדרוג של תחנות הרכבת בנהריה ועכו והוא יאפשר את הגדלת תדירות הרכבות, כבר בלוח הזמנים הבא שצפוי להתפרסם במחצית הראשונה של שנת 2014.

הגדלת תדירות הרכבות תכלול הפעלה של 3 רכבות לכל כיוון בשעות השיא מנהריה (סה"כ 6 רכבות בשעה בתחנה מנהריה\לנהריה), לעומת 2 רכבות בשעה בכיוון כיום (סה"כ 4 רכבות בשעה). בשעות השפל תוכפל כמות הרכבות מ\אל מנהרייה ל-2 רכבות לכל כיוון.

הפרויקט כלל: סלילת מסילה נוספת, באורך של כ-20 ק"מ, מתחנת קרית מוצקין לתחנת נהרייה, שדרוג המסילה הקיימת (באורך 20 ק"מ), שדרוג תחנות הרכבת בנהרייה ועכו, שיפור רמת הבטיחות: ביטול מפגשי כביש-מסילה וביצוע הפרדות מפלסיות ברפא"ל, במושב בוסתן הגליל, במושב שבי ציון, שיפור השירות לתושבים: ביצוע גשרי הולכי רגל בנהרייה ושיקום נופי, הקמת קירות אקוסטיים וביצוע מיגון אקוסטי דירתי בקריית מוצקין, קריית חיים, בוסתן הגליל, עכו ונהרייה, ביצוע הפחתת רעידות במסילה.

לדברי מנכ"ל רכבת ישראל בעז צפריר: "רכבת ישראל פועלת ללא הרף לשיפור השירות הניתן לנוסעיה. הכפלת קטע המסילה הצפוני ושדרוג תחנות נהרייה ועכו הינו חלק חשוב בהיערכות לצמיחת החברה בשנים הקרובות – בהגדלת מספר הרכבות מנהרייה ואליה ובשיפור השירות ונוחות השימוש בתחנת הרכבת בעיר".

תחנת רכבת
תחנת רכבת (צילום: רותי ברמן)

בדוק גם

מיתר חן

"פשוט תהיי את עצמך"

מיתר חן מנהריה לא הייתה הילדה הכי פופולרית, הילדים בבית הספר לעגו לה והשפילו אותה, אבל אז היא צפתה בנטע ברזילי, הבינה שגם היא יכולה והתחפשה לה בפורים: "היום, הילדים שקראו לי שמנה, מבואסים שהם לא יכולים להכאיב לי" ברזילי עצמה העלתה את הסרטון לסטורי שלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *