fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסתיים פרויקט הכפלת מסילת הרכבת בין קרית מוצקין לנהריה

הפרויקט שעלותו כ-662 מליון שקלים, כלל גם שדרוג של תחנות הרכבת בנהריה ועכו והוא יאפשר את הגדלת תדירות הרכבות
הקרונות יחזרו לעמק. תחנת רכבת (צילום: רותי ברמן)
הקרונות יחזרו לעמק. תחנת רכבת (צילום: רותי ברמן)

רכבת ישראל סיימה את פרויקט הכפלת מסילת הרכבת בין קרית מוצקין לנהריה. הפרויקט שעלותו כ-662 מליון שקלים, כלל גם שדרוג של תחנות הרכבת בנהריה ועכו והוא יאפשר את הגדלת תדירות הרכבות, כבר בלוח הזמנים הבא שצפוי להתפרסם במחצית הראשונה של שנת 2014.

הגדלת תדירות הרכבות תכלול הפעלה של 3 רכבות לכל כיוון בשעות השיא מנהריה (סה"כ 6 רכבות בשעה בתחנה מנהריה\לנהריה), לעומת 2 רכבות בשעה בכיוון כיום (סה"כ 4 רכבות בשעה). בשעות השפל תוכפל כמות הרכבות מ\אל מנהרייה ל-2 רכבות לכל כיוון.

הפרויקט כלל: סלילת מסילה נוספת, באורך של כ-20 ק"מ, מתחנת קרית מוצקין לתחנת נהרייה, שדרוג המסילה הקיימת (באורך 20 ק"מ), שדרוג תחנות הרכבת בנהרייה ועכו, שיפור רמת הבטיחות: ביטול מפגשי כביש-מסילה וביצוע הפרדות מפלסיות ברפא"ל, במושב בוסתן הגליל, במושב שבי ציון, שיפור השירות לתושבים: ביצוע גשרי הולכי רגל בנהרייה ושיקום נופי, הקמת קירות אקוסטיים וביצוע מיגון אקוסטי דירתי בקריית מוצקין, קריית חיים, בוסתן הגליל, עכו ונהרייה, ביצוע הפחתת רעידות במסילה.

לדברי מנכ"ל רכבת ישראל בעז צפריר: "רכבת ישראל פועלת ללא הרף לשיפור השירות הניתן לנוסעיה. הכפלת קטע המסילה הצפוני ושדרוג תחנות נהרייה ועכו הינו חלק חשוב בהיערכות לצמיחת החברה בשנים הקרובות – בהגדלת מספר הרכבות מנהרייה ואליה ובשיפור השירות ונוחות השימוש בתחנת הרכבת בעיר".

תחנת רכבת
תחנת רכבת (צילום: רותי ברמן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות