קרית ים: תחנת מוניות תפוצה באלף שקלים בשל תקלה בטלפון

בכתב תביעה שהוגש לבית משפט השלום בחיפה, נטען כי במהלך חודש ינואר בשנת 2011, בשל תקלה בקווי הטלפון של בזק, חדל הקו העסקי של תחנת המוניות בקרית ים לפעול
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on print
עו
עו"ד קובי אלזרע (צילום: עצמי)

חברת בזק תפצה מנהל תחנת מוניות בקרית ים, בשל תקלה בטלפון שארכה כשעה וחצי. בכתב תביעה שהוגש לבית משפט השלום בחיפה, נטען כי במהלך חודש ינואר בשנת 2011, בשל תקלה בקווי הטלפון של בזק, חדל הקו העסקי של תחנת המוניות בקרית ים לפעול.

עו
פגיעה המוניטין. עו"ד קובי אלזרע (צילום: עצמי)

בא כוחו של התובע, עו"ד קובי אלזרע טען בכתב התביעה, כי בשל התקלה, הושבת קו הטלפון של העסק למשך כשעה וחצי, דבר שגרם נזק ישיר לתחנת המוניות והתבטא באובדן הכנסה. עוד טען עו"ד אלזרע כי לתחנת המוניות נגרם גם נזק עקיף, פגיעה במוניטין העסקי של תחנת המוניות בעקבות התקלה.

היועצים המשפטיים של חברת בזק טענו בכתב ההגנה ובדיון בבית המשפט, כי בחוק התקשורת, יש סעיף המגן עליה מתביעות בגין תקלות שכאלה. עוד, טענה הנתבעת כי היא פעלה מהר ככל הניתן לתקן את התקלה ואכן התקלה תוקנה כעבור ארבע שעות.

השופטת רחל חוזה קיבלה את טענותיו של מנהל תחנת המוניות וקבעה כי בשל התקלה, בגינה היה מושבת קו הטלפון של התובע במשך שעה וחצי, תפצה חברת בזק את התובע בסך של 1,100 שקלים, בשל הפסד הכנסות בזמן התקלה.

 

אהבתם? שתפו!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on print

אולי גם יעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף ברשתות החברתיות

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram