fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים: אלמונים ריססו בספריי שחור תמונה של אשה בבגד ים

השלט הוא חלק מפרסום של מכון שיזוף שנפתח לאחרונה סמוך לקרית שמואל. "לא פתחתי מכון בלב בני ברק, אלא ברחוב ראשי, ממולו יושב המגזר הדתי. אין לי כוונה לחפש מלחמות", מסבירה בעלת המכון יפה אלחדד
השלט המרוסס בצבע (צילום: עצמי)
השלט המרוסס בצבע (צילום: עצמי)
השלט המרוסס בצבע (צילום: עצמי)
השלט המרוסס בצבע (צילום: עצמי)

לפני כשבועיים נפתח מכון שיזוף ויופי בשדרות ירושלים בקרית ים, מול  השכונה הדתית בקרית שמואל. במקום הוצב שלט, עליו התנוססה תמונה של צעירה בבגד ים. בשבוע שעבר בשעות הלילה, הגיעו אלמונים אל מכון השיזוף וריססו בספריי שחור את הבחורה על השלט.

בעלת המכון, יפה אלחדד, הגיעה בשעות הבוקר אל מכון השיזוף ולתדהמתה גילתה את השלט המושחת. היא הזמינה משטרה למקום והוזמנה להגיש תלונה.

אלחדד: "השוטרים, כמוני, הבינו שחד משמעית מדובר במעשה על רקע דתי. דתיים מקרית שמואל, אבל לא הצליחו לאתר את מבצעי ההשחתה.  חוץ מגוף הבחורה, לא ריססו שום דבר, לא נגעו בלוגו של המקום, בפרטים, רק בגוף של הבחורה".

אלחדד עדיין לא הספיקה להתקין מצלמות אבטחה מחוץ למכון, כך שהיא לא יכולה להוכיח את טענתה, אך לדבריה, מי שרצה להשחית את השלט שהוצב בגובה רב התאמץ ועלה על החומה כדי להגיע אליו.

אלחדד: " התמונה הייתה חושפנית בעיניהם. לא אתלה עוד שלט כזה, כי לא באתי לחפש מריבות. נולדתי וגדלתי במשפחה דתית ואין לי כוונה לחפש מלחמות, או לגרום לאנשים אי נעימות, כשהם עוברים פה. בסך הכל הגעתי לפה כדי להתפרנס. אם היו באים אלי ואומרים לי שזה מפריע למישהו, הייתי מורידה את השלט, מעצמי, חבל לי שבמקום זה הם בחרו להסב נזק לשלט, זה לא נראה טוב. אני חיה במדינה דמוקרטית והעסק ממוקם בשכונה חילונית. לא פתחתי מכון בלב בני ברק, אלא ברחוב ראשי, ממולו יושב המגזר הדתי. חלילה אין לי דבר נגד המגזר הדתי, השורשים שלי משם, אבל יכלו לבוא להגיד לי".

מהמשטרה נמסר כי אכן יצאו שוטרים לקריאה בשדרות ירושלים, בה דווח על השחתת שלט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות