fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מ.ס. קרית ים מוכנה למשחק העונה

הפועל קרית ים עברה בשישי שעבר את המכשול הקשה האחרון לפני משחק העונה נגד הפועל טירת כרמל. קרית ים ניצחה את עוספיה 0:2,  והמשיכה את רצף הניצחונות הנפלא. מרק שמחייב כבש ובישל
השחקנים שיחקו  כמו גברים. אורן פלאש צילום: איסר רביץ
השחקנים שיחקו  כמו גברים. אורן פלאש צילום: איסר רביץ

בסיבוב הראשון מ.ס. הפועל קרית ים נוצחה בשני משחקים רצופים, הראשון בחוץ על ידי מכבי נוה שאנן והשני בבית מול מכבי עוספיה. לפני שבועיים גמלו חניכיו של אורן פלאש לנווה שאנן בריבית וניצחו 0:6. עד היום אף אחד לא מבין איך הפסידה הקבוצה שלוש נקודות מול אותה קבוצה בינונית מינוס. בשישי שעבר יצאה קרית ים לעוספיה, מגרש ביתי קשה מאוד, גם בגלל משטח הדשא הגרוע, וגם בגלל האווירה מסביב.

  השחקנים שיחקו  כמו גברים. אורן פלאש    צילום: איסר רביץ

השחקנים שיחקו  כמו גברים. אורן פלאש צילום: איסר רביץ

"השחקנים שלי שיחקו כמו גברים", החמיא פלאש לחניכיו והוסיף: "שיחקנו מצוין, סגרנו חזק, הם לא הגיעו למצב אחד. אנחנו במומנטום טוב, צריך להמשיך, אנחנו תלויים בעצמנו ואם ננצח את כל המשחקים שנותרו נעלה ליגה".

מריק שמחייב, מי אם לא הוא, כבש את השער הראשון בתחילת המחצית השנייה ובדקת הסיום בישל שמחייב ליעקב רבינוביץ', שנכנס כמחליף, אחרי שהחלים מפציעה בשריר האחורי.

עד תום העונה נותרו לקרית ים חמישה משחקים, ארבעה מהם מול קבוצות התחתית ועוד משחק גדול, משחק העונה נגד מוליכת הטבלה הפועל טירת כרמל. המשחק יערך בעוד שבועיים בקרית ים. היום בשעה 14:30 תארח קרית ים את בית"ר חדרה שמדורגת במקום הלפני אחרון. משורות הקבוצה יעדר הקשר איתי בר דוד בגלל צבירת 5 כרטיסים צהובים.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות