fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפגשי במה פתוחה עם בעלי מוגבלויות

ביום שלישי הבא, 11 ביוני, יתקיים יום מודעות ארצית למען בעלי מוגבלויות, שיכלול מפגשי "במה פתוחה" במוקדים שונים ברחבי הארץ
מפגש "במה פתוחה" | צילום: סיפור חוזר
מפגש "במה פתוחה" | צילום: סיפור חוזר

סקר שפורסם בשנה שעברה חשף מציאות עגומה באשר ליחסם של רוב הישראלים לבעלי מוגבלויות, ובין היתר, שרובנו איננו מעוניינים ביצירת אינטראקציה עימם.

לאור הנתונים, הוקמה קואליציה של ארגונים למען אנשים עם מוגבלויות, אותה מובילה קבוצת העסקים החברתית – "שכולו טוב". מטרת הקואליציה היא ליצור שינוי ביחס של החברה כלפי בעלי מוגבלויות. בין הארגונים החברים בקואליציה: מכללת גל, יוזמה, אבני דרך לחיים, המשקם ותנועת דרור ישראל.

ביום שלישי הבא, 11 ביוני, יתקיים יום מודעות ארצית שיכלול מפגשי "במה פתוחה" בשעות אחר הצהריים והערב. מדובר במפגשים חברתיים בסלון הבית ובמרחב הציבורי ביותר מ-20 מוקדים בערים השונות. בכל מפגש יתנדבו להופיע אמנים, ידועים ומקומיים. עם האמנים שהתנדבו להופיע נמנים : אבי גרייניק, "צוחקים ברצף" – מופע סטנדאפ של תלמידים אוטיסטים, הסטנדאפיסטית מיטל אביני, הסטנדאפיסטית, מיכל קירזון, "קומיקזה" – מופע בידור מאולתר מקבוצת "תיאטרון בסלון", סטודנטים למשחק מטעם בית הספר גודמן למשחק בנגב ועוד.

עירד אייכלר, המוביל את היוזמה: "העובדה שאנו וילדינו לא פוגשים אנשים עם מוגבלויות כחלק משגרת היום רק מחזקת דעות קדומות ומעמיקה פערים ביחס שבין האנשים עם וללא מוגבלות. מכאן נולד הרעיון. אם היינו יוצרים מפגשים משותפים בין הקבוצות כחלק משגרת יומנו, כפי שאנו נוהגים ללכת לבית קפה, לצאת לריצה או לשחק בגינת המשחקים עם הילדים, ההסתכלות על אותה אוכלוסייה הייתה בהכרח משתנה וההפרדה הייתה מיטשטשת".

מפגשי "במה פתוחה" יתקיימו, בין היתר:

מרכז צעירים, אליעזר קפלן 8, קרית ים, בשעה 19:00

הבית הקהילתי, טבריה 15, חיפה, בשעה 18:00 (המופע "קומיקזה")

סיפור חוזר, העצמאות 68, חיפה, בשעה 20:00

מרכז צעירים, הנשיא 15, חדרה, בשעה 17:30

הרשמה ותיאומים בטל': 03-5117811 או באתר שכולו טוב

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות