fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"זכרונות ילדות קרית ים" יוצאים מהפייסבוק

זכרונות ילדות קרית ים
זכרונות ילדות קרית ים

בעקבות גל הנוסטלגיה האדיר ששוטף באחרונה את המדינה בכלל ואת קרית ים בפרט החליט ראש עיריית קריית ים, דוד אבן צור, להוציא את הלהיט התורן של הפייסבוק   מהרשת ולהעביר אותו לעולם האמיתי.

השבוע הודיע ראש העיר לכל חברי הדף הייעודי "זיכרונות ילדות מקרית ים" על ההחלטה לקיים מפגש נוסטלגי אמיתי של כל וותיקי העיר לדורותיהם בפארק העירוני, פארק אינשטיין, ככל הנראה במהלך חודש יולי, ובמהלכו לאפשר מפגשים בלתי אמצעים של חברי הדף, בוגרי העיר מכל המחזורים והתקופות.

זכרונות ילדות קרית ים
זכרונות ילדות קרית ים

"זה פשוט מחמם את הלב לראות את ההתרפקות של כולם על מה שהיה פה פעם והגעגועים להיסטוריה של העיר. אני מאמין שזיכרונות ונוסטלגיה הם השורשים הבריאים של כל חברה וקהילה ואני בהחלט מעודד את זה" אמר אבן צור שאף רתם למהלך את חברי צוות ההקמה של הארכיון העירוני השוקדים מזה מספר חודשים על גיבוש וריכוז הארכיון העירוני באמצעות פרויקט ישראל נגלית לעין של "יד בן צבי".

חברי הצוות דיווחו כי ככל שמתקדמת העבודה הם מגלים עוד ועוד "אוצרות" מההיסטוריה העירונית בהם בין השאר הטלפון הראשון בעיר, בית המלון הראשון שהוקם בה ואפילו הקיזינו הראשון והחוקי שפעל בעיר בתקופת הבריטים. משכנו של הארכיון העירוני עתיד להיות בהיכל התרבות ומרכז אמנויות הבמה אשר עומד לקום בעיר והוא עתיד לשאת את שמו של  אלי ויזל, חתן פרס נובל.

השבוע פנה אבן לגולשים בדף הפייסבוק הייעודי של קריית ים והזמין אותם לקחת חלק בכנס וכן ביקש את עזרתם בהחלטה על התאריך המוצלח והמתאים ביותר לשם כך. מתברר שרבים מחובבי הנוסטלגיה המקומית מתגוררים בימים אלה  בחו"ל והם מבקשים להתארגן כדי להגיע לכנס.

בתוך כך נתקבלו בעירייה פניות גם מחברי דפים מקבילים בקריות השכנות המבקשים אף הם להצטרף לכנס שיתקיים בקריית ים. מתברר כי בין בוגרי העיר המפורסמים יותר ומפורסמים פחות, אפשר למצוא גם את הזמר שלמה ארצי שהעביר בעיר רבות משנות ילדותו כאשר התארח בבית סבו וסבתו שהיו תושבי הקריה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות