fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל קרית ים תשחק בליגה ב'

עכשיו זה חתום, אבל עדיין לא סגור סופית. הנהלות קבוצות מכבי עכו והפועל קרית ים חתמו השבוע על הסכם איחוד. זה אומר שמכבי עכו התפרקה והעבירה את כל הזכויות וגם את שחקניה להפועל קרית ים. עכשיו הנהלת קרית ים צריכה לסגור את החובות של עכו בסך 110 אלף שקלים כדי לחגוג את עלייתה לליגה ב'
חתום וכמעט סגור. מימין: רועי עטיה, ג'וקי בן חמו ויוסי מלול צילום: עצמי
חתום וכמעט סגור. מימין: רועי עטיה, ג'וקי בן חמו ויוסי מלול צילום: עצמי

 

במשך שנים שמענו סיפורי אגדות על איחוד קבוצות, בכל המקרים כלום לא קרה. רק פעמיים זה התממש ובשני המקרים מעורבת מכבי עכו. בפעם הראשונה היא התאחדה עם עירוני קרית אתא, אי שם אחרי תחילת המילניום, והשבוע חתמה הנהלת הקבוצה על הסכם איחוד עם הנהלת הפועל קרית ים.

ביום שלישי נפגשו בהתאחדות לכדורגל יו"ר מכבי עכו אשר (ג'וקי) בן חמו ונציגי הנהלת הפועל קרית ים, היו"ר רועי עטיה וחבר ההנהלה יוסי מלול. הצדדים הגיעו להסכם וחתמו על זכרון דברים בנוכחות עורכת דין, כשהיועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל היה בסוד העניינים.

חתום וכמעט סגור. מימין: רועי עטיה, ג'וקי בן חמו ויוסי מלול  צילום: עצמי
חתום וכמעט סגור. מימין: רועי עטיה, ג'וקי בן חמו ויוסי מלול צילום: עצמי

על פי ההסכם הנהלת הפועל קרית ים התחייבה לחסל את החובות הכספיים של מכבי עכו בסך של כ~110 אלף שקלים, למס הכנסה, לחברת הסעות, משכורת אחרונה לחלק מהשחקנים של עכו וביגוד. במידה וקרית ים תחסל את החובות הסכם האיחוד ייכנס לתוקף. זה אומר שקרית ים תשחק בליגה ב' וגם כל שחקני מכבי עכו יירשמו אוטומטית בהפועל קרית ים ויהיו שייכים אליה. היועץ המשפטי של ההתאחדות הבהיר לראשי המועדונים כי בניגוד לעבר אין יותר תקופת צינון והנהלת הפועל קרית ים תוכל לבחור בכל שם לקבוצה החדשה, בלי אזכור שמה של מכבי עכו. מן הסתם הקבוצה תיקרא מ.ס. הפועל קרית ים. בקשר לשחקנים לא צפויה בעיה כי רובם תושבי הקריות ויש להניח שהם ישמחו לשחק בקבוצה החדשה.

מאמן הקבוצה יהיה אורן פלאש, שימשיך עונה שנייה ברציפות. היו"ר עטיה התייחס לעניינו: "ברור שאורן יאמן _ חוזה לכל החיים".

ג'וקי בן חמו סיכם את העניין: "אפשר להגיד שהעניין סגור, יש כמה דברים פתוחים. ברגע שהנהלת עכו תשלם את החובות של מכבי עכו הכל ייסגר והיא תקבל מעכו את הזכות לשחק בליגה ב'. חשוב להדגיש כי אני לא מקבל ולא דורש שקל אחד, אלא רק את חיסול החובות של הקבוצה. הפועל קרית ים הרוויחה אוהד אחד מעכו, אני חושב שאני אוהד טוב, אבוא למשחקים כשאוכל, ואם אתבקש לעזור אשמח לעזור".

רועי עטיה נשמע מאושר: "בדרך לא דרך עשיתי את זה. מועדון הפועל קרית ים עדיין בתחילת הדרך. בעונה הבאה יצטרפו עוד חמש קבוצות למחלקת הנוער, בית הספר לכדורגל ממשיך להתפתח ועכשיו גם הבוגרים ישחקו בליגה ב'. חשוב לי מאוד לפתח את המועדון בעיקר את מחלקת הנוער. הפועל קרית ים על המפה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות