fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בושה: הזנחה בחלקת בית העלמין של קרית ים

אם ששכלה את בנה בן ה-12 הזדעזעה השבוע מההזנחה בחלקת בית העלמין של קרית ים בצור שלום. "השקעתי כל כך הרבה כסף במצבה שתהיה יפה, אבל אני מגיעה לשם והכל מלוכלך, הגדר פרוצה, עשבים בכל מקום, פשוט מזעזע אותי"
הקבר של אורן זאב ז"ל
צריך כוחות נפשיים להגיע לבית העלמין. הקבר של אורן זאב ז"ל (הצילום באדיבות המשפחה)

ענת בקשי קברה את בנה אורן, לפני כשלוש שנים. אורן ז"ל היה חולה בלוקמיה, לקה בזיהום שלא אותר על ידי הרופאים ונפטר.

"מאוד קשה לי להגיע כל פעם לבית הקברות, אני ממש צריכה כוחות להגיע לשם", היא אומרת השבוע. "בתשעה באב הלכנו לבית הקברות והזדעזענו. הצמחייה עולה על הקברים והלכלוך בכל מקום".

בקשי השאירה הודעה בדף הפייסבוק של עיריית קרית ים בנושא. "השקעתי כל כך הרבה כסף במצבה שתהיה יפה, אבל אני מגיעה לשם והכל מלוכלך, הגדר פרוצה, עשבים בכל מקום ופשוט מזעזע אותי לראות את הדבר הזה. למה החלקות הצמודות של קרית מוצקין וקרית ביאליק נקיות".

הקבר של אורן זאב ז"ל
צריך כוחות נפשיים להגיע לבית העלמין. קברו של אורן ז"ל (הצילום באדיבות המשפחה)

לדברי בקשי, בשביל לקבור את בנה, בבית העלמין בצור שלום, הייתה צריכה לשלם הרבה מאוד כסף, מאחר ובית העלמין בתל רגב, כבר נפתח עבור תושבי הקריות. "כדי שיהיה קרוב אלי, שילמנו הרבה מאוד כסף כדי שיהיה קבור בצור שלום. גם ככה קשה לי להתמודד עם האובדן. אני משתדלת להיות חזקה ואני לא הולכת הרבה לבית העלמין, כי אחרי יום כזה אני מתמוטטת, אז לבוא ולראות את ההזנחה זה נורא. אין אפילו כבוד למת, למה?"

מעיריית קרית ים נמסר בתגובה: "מיד שהתקבל הדיווח באתר הפייסבוק של העירייה, התבקשה הגברת להעביר את פרטי מיקום החלקה, כדי שנטפל במקרה. לראש העיר שמואל סיסו יש כבוד רב לבית העלמין, ומיד עם כניסתו לתפקיד ביקר בחלקה של קרית ים בבית העלמין ואמר שמי שאין לו כבוד למתים, אין לו כבוד לחיים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות