fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחכה לך בטשרניחובסקי

לאחר שנים, בהם פרויקטים הבניה העיקריים שנבנו בקרית ים, היו במסגרת השכונות החדשות שנבנו בעיר, נבנה בימים אלה פרויקט בניה ברחוב טשרניחובסקי בקרית ים א'. בתכנון: דירה ארבעה חדרים ב-1.2 מיליון שקלים
פרויקט טשרניחובסקי בקרית ים
בשלבי בנייה. (קרדיט הדמיה: סטודיו אריסטו)

לאחר שנים, בהם פרויקטים הבניה העיקריים שנבנו בקרית ים, היו במסגרת השכונות החדשות שנבנו בעיר, נבנה בימים אלה פרויקט בניה ברחוב טשרניחובסקי בקרית ים א'. היזם אורן טל, חבר לאדריכל מרסלו מרינברג והוא בונה בניין שיכלול 10 יחידות דיור, שתי דירות בקומה, בחמש קומות. עם תחילת שיווק הפרויקט, נמכרו שתי דירות בבניין.

פרויקט טשרניחובסקי בקרית ים
בשלבי בנייה. (קרדיט הדמיה: סטודיו אריסטו)

הפרויקט, שכבר יצא לדרך ונמצא כעת בשלב בניית השלד, יכלול, בין השאר, דירת גן יחידה, בעלת חמישה חדרים וגינה על שטח של 147 מ"ר בכניסה נפרדת. בנוסף, ייבנו בבניין דירות 4 חדרים על שטח של כ-107 מ"ר נטו ומרפסת בגדלים של 14-25 מ"ר, דירות 5 חדרים, על שטח של כ- 120 מ"ר נטו ומרפסת על שטח של 14 מ"ר. בבניין ייבנה גם דופלקס יוקרתי, שישתרע על שתי קומות, בשטח של כ-126 מ"ר נטו ויכלול 4 חדרים ושתי מרפסות על שטח של 14, ו-31 מ"ר. כל דירה כוללת מחסן, חניה פרטית ובנוסף, מחסן לצורכי ועד הבית. מחיר הדירות, החל מסכום של 1.220 מיליון שקלים.

בבניין יהיה לובי כניסה מפואר ומעוצב ומפרט יוקרתי לכל דירה, שיכלול, בין השאר: מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית, דלת כניסה מעוצבת, ריצוף גרניט פורצלן, חלונות אלומיניום, סוויטה הורים שתכלול חדר ארונות וחדר רחצה מרווח, הכנה למערכת קולנוע ביתית, ממ"ד, מטבח יוקרה של רגבה ושיש קיסר ובו הכנה למדיח כלים, ובמרפסות תהיה נקודת גז לגריל וברז מים. הפרויקט אמור להגיע לשלב האכלוס בעוד כשנה.

"הפרויקט תוכנן ועוצב בראש ובראשונה, להעניק לדייריו חווית מגורים ייחודית, יוקרתית ומפנקת", אמר השבוע טל. "בנייה הכוללת דירות גדולות ומרווחות, עם שפע של אויר ואור. הושם דגש על מפרטים עשירים, וירידה עד לפרטים הקטנים ביותר וכל זאת תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובאיכות בניה ללא פשרות. סגנון מגורים המשלב איכות ונוחות הוא העיקר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות