fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית חיים: התלמידים החליפו את עובדות הניקיון

עובדות הניקיון בתיכון קרית חיים, נקראו לשיחה אצל מנהל בית הספר, ממנה הן יצאו המומות ונרגשות. אחר כך הן נחו קצת
התלמידים מנקים, המנקות שותות קפה (צילום: עיריית חיפה)
התלמידים מנקים, המנקות שותות קפה (צילום: עיריית חיפה)
התלמידים מנקים, המנקות שותות קפה (צילום: עיריית חיפה)
התלמידים מנקים, המנקות שותות קפה (צילום: עיריית חיפה)

שבע עשרה עובדות המשק בתיכון קריית חיים הוזמנו השבוע לשיחה עם מנהל בית הספר, ד"ר דודי גושן. להפתעתן, הפעם נושא השיחה לא היה הגברת המוטיבציה או עניינים הקשורים לעבודה. בכניסה למשרדי ההנהלה קיבלו אותם חברי מועצת התלמידים בפרח ובמכתב אישי, המודה להן על עבודתן הקשה.

מנהל בית הספר ברך אותן על עבודתן החשובה ביצירת תשתית אסתטית בבית הספר ובעבודה קשה שנמצאת תמיד בצל ולא זוכה להערכה הראויה.

לאחר מכן, הודה יו"ר מועצת התלמידים רם בן ישי, לעובדות המשק על עבודתן המאומצת, התנצל על הקושי שמערימים לעיתים תלמידים באי שמירה על ניקיון הכיתות, והודיע למנקות: "היום, אנחנו מחליפים אתכן בניקיון בית הספר! אתן חופשיות".

הנהלת בית הספר הצטרפה למחווה, והודיעה למנקות כי מחכה להן בחוץ אוטובוס שיסיע אותן לארוחת צהריים משותפת ומפנקת במסעדה באזור ואת המשך היום יוכלו לבלות בשופינג. המנקות נדהמו והודו לתלמידים ולהנהלה על ההפתעה הנעימה.

מיד לאחר יציאתן, אספו עשרות תלמידים מתנדבים את המטאטאים והסחבות ו"פשטו" על הכיתות ועל חדרי השירותים, ותוך עבודה מאומצת של כשעתיים, השאירו את בית הספר נקי להפליא. בבית הספר מספרים כי ההתרגשות בקרב עובדות המשק הייתה רבה, עד דמעות, תחושתן הייתה עילאית, ואחת מהן אמרה: "אני רק ממלאת מקום פה אבל לא יעזור כלום לא אחד את בית הספר הזה אני לא עוזבת".

התלמידים מצידם הביעו הערכה רבה לעבודתן הקשה של המנקות וסיכמו: "כעת אנו יודעים להעריך טוב יותר את העבודה של הנשים הטובות הללו, נעשה הכל לשמור יותר על בית ספר נקי".

ראש עיריית חיפה יונה יהב הוסיף: "הרצון הטוב של התלמידים וההנהלה מבטא רגישות חברתית ראויה להערכה ולחיקוי"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות