fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עודד דונייץ: מה שרואים מפה

בן 56, יליד קרית חיים, נשוי, אב לשלושה ילדים וסב לעומרי
עודד דונייץ (אנה הלפרן)
עודד דונייץ (אנה הלפרן)
עודד דונייץ (אנה הלפרן)
עודד דונייץ (אנה הלפרן)

סיעה: העבודה – מתמודד למועצת עיריית חיפה

מי אני: "עודד דונייץ, בן 56, נשוי לדליה, אב לשלושה ילדים וסב לעומרי. יליד קרית חיים, דור שלישי בקריה. מנתח מערכות מחשב, בעל תואר ראשון במדעי המדינה ובימים אלה מסיים לימודים לתואר שני במינהל ציבורי. בשנת 2007 נבחר לתפקיד יו"ר ועד קרית חיים. משנת 2011 מכהן כסגן ראש עיריית חיפה.

מה אני מציע: "אפעל למיצוב קרית חיים כמובילה חדשנות חינוכית, אמשיך במאבק לסילוק מכל האמוניה, פינוי חוות המכלים ובניית שכונת מגורים. אמשיך לפעול למען תוכנית פינוי-בינוי ברחובות דגניה וטרומן ולהקמת בית קהילה לקהילה האתיופית. במקביל אדאג לשדרוג והקמת גני משחקים נוספים ברחבי הקריה, להקמת בית מוגן לוותיקי קרית חיים".

למה אני: "כי מה שרואים מפה לא תמיד רואים משם. נשארו פרויקטים רבים, שכרגע אני באמצע הדרך לעשייתם. במשך כל שנות פעילותי הציבורית אני זמין וקשוב לבעיות התושבים. כמי שנולד בקרית חיים, מגדל את ילדיו ונכדו בקריה ומלווה את הוריו בקריה, אני מודע למגוון הצרכים של תושבי הקריה ופועל ככל יכולתי לספקם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות