fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר הוועד הממונה בקרית חיים יישאר עוד שלושה חודשים

לאחר שניתן אישור מוקדם לנוסח תיקון התקנון, הוחלט להשאיר היו"ר עד להשלמת הליך תיקון התקנון
אביתר גושן (צילום: קרן בשן)
אביתר גושן (צילום: קרן בשן)

יו"ר הוועד הממונה בקרית חיים, עו"ד אביתר גושן, יישאר בתפקידו עוד שלושה חודשים, כך קבעה סגנית רשם האגודות השיתופיות, עו"ד מארי קושניר-הררי. באפריל 2012 מינה עוזר רשם האגודות השיתופיות, זרח יהב, ועד ממונה לאגודה וקצב את תקופת כהונתו של עו"ד גושן לתקופה של חצי שנה. מינוי הוועד הממונה נעשה כדי לתקן את תקנון האגודה השיתופית קרית חיים ולהביא לפתרון סוגיית הבחירות. בתום חצי השנה הוארכה כהונתו של עו"ד גושן בחודשיים נוספים.

אביתר גושן (צילום קרן בשן)

בהחלטה שפרסמה השבוע, ציינה עו"ד קושניר-הררי כי הרשם נתן אישור מוקדם לנוסח תיקון התקנון, שהוגש על ידי עו"ד גושן, ועל פי הליך התקנון, יש לאשר אותו בתוך שלושה חודשים. "על מנת לאפשר את השלמת הליך תיקון התקנון ומניעת שיתוק האגודה, הנני עושה שימוש בסמכותי ומורה בזאת על הארכת תקופת כהונתו של הממונה הנוכחי".

בהחלטתה ביקשה עו"ד קושניר-הררי מחברי הוועד הממונה וחברי ועדת הקלפי לפעול באחריות וביעילות להשלמת תיקון התקנון בהקדם האפשרי, והטילה על הוועד הממונה להגיש בדחיפות את נוסח תיקון התקנון לאישור מחודש של רשם האגודות השיתופיות.

מיד לאחר פרסום תוצאות הבחירות לפני כשנה, חברו ביחד כל הסיעות מול המתמודדת יעל לפר-ביטון והרכיבו קואליציה גדולה יותר. בתגובה התפטרו כל 100 חברי סיעתה של לפר-ביטון, דבר שמנע מהמורשון יכולת חוקית להתכנס. הרשם הפעיל את סמכותו ומינה לאגודה השיתופית ועד ממונה שהורכב מנציגי הרשימות. בראש הוועד עומד עו"ד אביתר גושן, בעל ניסיון עשיר בתחום האגודות השיתופיות.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות