fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הישג ליהב: חברת פרטנר פתחה מעבדת תיקונים במפרץ חיפה

אחד התנאים במכרז שהוציאה עיריית חיפה לספק מפעיל חברת סלולר היה לפתוח מרכז שירות תיקונים שישרת את העובדים ותושבי האזור. חברת פרטנר התאימה לדרישות ופתחה בעלות של 2.45 מיליון שקלים מרכז תיקונים
ראש עיריית חיפה, יונה יהב
מרכזי התיקונים הועברו לתל אביב. יונה יהב(צילום: צבי ריגר)

ראש עיריית חיפה יונה יהב חייב את חברות התקשורת שהתמודדו על מכרז המכשירים הסלולריים של העירייה להקים מעבדת תיקונים באזור, כחלק מתנאי המכרז וחברת אורנג', זכתה במכרז, לאחר שיהב סייר בתחנת השירות המרכזית של החברה בחוצות המפרץ.

ראש עיריית חיפה, יונה יהב
מרכזי התיקונים הועברו לתל אביב. יונה יהב(צילום: צבי ריגר)

במכרז שהוצא עבור השירותים הסלולריים של עובדי עיריית חיפה, הוסיף יהב, סעיף מיוחד, שחייב את המציע לשירות, להקים מעבדות תיקון מכשירים. יהב הוסיף את הסעיף, לאחר שחברות הסלולר הוציאו עם השנים את מעבדות השירות והעבירו אותן למרכז הארץ. למרות שחברות הסלולר מחו על הוספת הסעיף, החליטו בעיריית חיפה להמשיך בדרישה. לאחר זכייתה, התחייבה חברת אורנג' להקים את המעבדה הדרושה לגייס עשרות עובדים מהאזור לצורך הקמתה.

יהב הגיע לסיור לתחנת שירות המרכזית, הממוקמת בחוצות המפרץ ונוכח לדעת שחברת פרטנר אכן הקימה מעבדה, בה עמדות לתיקון מכשירים לכלל תושבי העיר ולכל עובדי עיריית חיפה.

חברת פרטנר זכתה במתן שירותים לעיריית חיפה המוערכים לכמות של 1500 מנויים ועלות הפרויקט מוערכת בסכום של 2.45 מיליון שקלים. חברת אורנג' החלה בימים האחרונים לפרוס את התשתיות ברחבי העיר.

מעיריית חיפה נמסר: "הנושא אינו מיוחד למכרז הסלולר. כל מי שחותם חוזה עבודה עם עיריית חיפה, חייב לשרת את אנשי האזור בנוסף לאנשי העירייה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות