fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: אלי דוקורסקי מתערב בעקבות התלונות על הדואר

ראש העיר פנה במכתב נוקב למנכ"ל משרד התקשורת ובהמשך נפגש עם מנהל מרחב חיפה והצפון בחברת דואר ישראל , עופר מרום. "למרות ששרות הדואר לא נכלל בטיפולה של הרשות המקומית, לא יכולתי לעמוד מנגד ולראות את סבל תושבי העיר מאיכות השירות", אמר דוקורסקי
אלי דוקורסקי (צילום: דורון גולן)
אלי דוקורסקי (צילום: דורון גולן)

בעקבות התלונות שהתקבלו בלשכת ראש העיר מתושבים רבים בנוגע לשירות חברת דואר ישראל, פנה דוקורסקי במכתב נוקב למנכ"ל משרד התקשורת ,שלמה פילבר וביקש התערבות משרדו בנושא.

במכתב ציין דוקורסקי כי בלשכתו התקבלו עשרות תלונות של תושבי העיר המלינים על שירותי הדואר הקורסים, עיכובים ממושכים בחלוקת מכתבים לבתים, אי חלוקת דואר רשום, צמצום ימי החלוקה ותורים בלתי נסבלים בסניפי הדואר השונים בעיר.

בעקבות המכתב התקיימה פגישת עבודה עם מנהל מרחב חיפה והצפון בחברת דואר ישראל , עופר מרום, בה העלה דוקורסקי את תלונותיהם של התושבים. עופר מרום ציין כי בחודשים האחרונים החלה חברת דואר ישראל ביישום תכנית הבראה שתכליתה שיפור השירות. בפגישה הציג עופר מרום את השינויים הנעשים בשרותי הדואר בעיר, ביניהם הארכת שעות הפעילות של סניף הדואר בשדרות ירושלים עד השעה 20:00 בימים ראשון, שלישי וחמישי, הזמנת תור באמצעות אפליקציית "דואר ישראל" מראש .

גם הוא רוצה שירות דואר יעיל. אלי דוקורסקי (צילום: דורון גולן)
גם הוא רוצה שירות דואר יעיל. אלי דוקורסקי (צילום: דורון גולן)

התושבים יוכלו להשתמש באפליקציה המאפשרת הזמנת תור לשעה נקובה ובהגעתם לסניף הדואר לא יתבקשו להמתין זמן נוסף לביצוע הפעולה המבוקשת. מנהל המחוז הבטיח שמרגע הגעת דברי הדואר לסניף, הם יחולקו תוך יומיים לבתי התושבים. חלוקת הדואר תתבצע לסירוגין אחת ליומיים.

בעקבות העומס שנוצר בסניף צבר, הוחלט על העברה של כ- 300 בתי אב לסניף בשדרות ירושלים בכדי לווסת את העומסים. כמו כן, הסניף בצבר עתיד להפוך לסוכנות דואר המופעלת על ידי זכיין והמעבר לידיים פרטיות עשוי לייעל את התהליכים.

דוקורסקי סיכם עם מנהל המחוז על פתיחת מרכז מסירה בגבעת הרקפות כחלק משיפור השירות בקבלת דברי דואר. כמו כן, לבקשת ראש העיר, תאתר חברת דואר ישראל מקום נוסף במרכז סביניה אשר יטפל בדברי דואר כאשר הסניף בצבר יטפל בביצוע תשלומים. בפגישה סוכם כי בתקופה הקרובה יוכלו הלקוחות לקבל הודעת סמס לטלפון הנייד שלהם על הגעת החבילה לסניף, במקום ההודעה שנשלחת אליהם הביתה באמצעות הדואר.

ראש העיר, אלי דוקורסקי, מסר בתגובה:" למרות ששרות הדואר לא נכלל בטיפולה של הרשות המקומית, לא יכולתי לעמוד מנגד ולראות את סבל תושבי העיר מאיכות השירות. מצאתי לנכון לפעול באופן אקטיבי מול חברת דואר ישראל בכדי לייעל את השירות. אני מודה למנהל המרחב וחברת הדואר על היענותם המהירה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות