fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון גדול למכבי צור שלום 0:1 על מכבי כפר כנא

בזכות הניצחון צור שלום ברחה מהקו האדום. צור שלום עצרה מפולת של חמישה הפסדים רצופים. ביום שישי הקרוב דרבי נגד עירוני קרית אתא. יהיה חם ומגניב
כבש שניים, השופט אישר רק אחד. אלירן אלקובי (צילום: איסר רביץ)
כבש שניים, השופט אישר רק אחד. אלירן אלקובי (צילום: איסר רביץ)

אחרי חמישה הפסדים רצופים, ואחרי שהתדרדרה אל מתחת לקו האדום, יצאה מכבי צור שלום למשחק חוץ נגד מכבי כפר כנא וחזרה הביתה עם כל הקופה. חניכיו של דני רבינוביץ' ניצחו 0:1, ואם הם היו מנצלים רק חלק מההזדמנויות הרבות שהיו להם הם היו יכולים לחזור הביתה עם שלישייה לפחות.

המשחק נערך אתמול (ראשון) לאחר שההתאחדות לכדורגל קיבלה החלטה חכמה לדחות את המשחק מסוף השבוע שעבר בגלל הסערה הגדולה. מה שעזר לצור שלום לנצח היה העובדה שהמשחק נערך בעילוט, במשטח טוב, ולא בכפר כנא, שהוא מגרש ביתי מאוד וקשה לנצח בו, זאת מכיוון שהמגרש הביתי של המארחים עובר שזרוע חורף.

מכבי צור שלום פתחה טוב את המשחק ושלטה במחצית הראשונה. לקראת סיומה כבש אלרין אלקובי שער שנפסל על ידי הקוון בטענה לנבדל. שחקני צור שלום באו בטענות לקוון, אך זה לא עזר להם והמחצית הראשונה הסתיימה בתוצאת תיקו 0:0. צור שלום פתחה את המחצית השנייה בסערה ועד מהרה כבש אלקובי שוב, הפעם השופט אישר את השער, לשמחת מחנה האורחים. מעודדת מהשער צור שלום המשיכה לתקוף, היא לא הסתגרה לאחור ולא הסתפקה ב-0:1, ובעיקר לא רצתה להזמין התקפות מצד המארחים.

בדקה ה-70 החמיץ קשר צור שלום, נתן נודלמן, אפשרות לסגור את המשחק במצב של אחד על אחד מול שוער כפר כנא. שלוש דקות לסיום הורחק שחקן כפר כנא בכרטיס צהוב שני ובדקה ה-90 החמיץ החלוץ הצעיר דין לזרא, שהחליף בדקה ה-76 את יוני מששה, מעמדה מצוינת. מיד אחר כך שרק השופט לסיום המשחק ונתן את האות לחגיגת אנשי מכבי צור שלום.

כבש שניים, השופט אישר רק אחד. אלירן אלקובי (צילום: איסר רביץ)
כבש שניים, השופט אישר רק אחד. אלירן אלקובי (צילום: איסר רביץ)

זה היה ניצחון חשוב ביותר, במשחק על שש נקודות, שהעלה את הקבוצה מעל הקו האדום, הוא קטע שרשרת של הפסדים ונתן המון ביטחון ואמונה לשחקנים. מאמן הקבוצה דני רבינוביץ' לא יצא מכליו מהניצחון, כשם שלא נלחץ משני ההפסדים הקודמים של הקבוצה, מאז שהחל לאמן אותה: "ראיתי את השיפור כבר בשבועיים האחרונים, נשארנו עם אותו הרכב. הקבוצה משחקת עם בטחון ולא בלחץ. בהתאם לזה התוצאה הגיעה. אני מרוצה מאוד ושמח מהניצחון, שהיה קשה ומתוק. אני לא רוצה להיות חזיר, אבל יכולנו לנצח בפער גדול יותר, אבל אני מסתפק ב-0:1 קטן זה שווה שלוש נקודות שמשחררות הרבה לחץ ונותן ביטחון להמשך".

איך התרשמת מהרכש החדש יותם מלול?
"יותם שיחק 25 דקות, זה היה המשחק הראשון שלו במדי הקבוצה ואני מאמין שהוא יתרום לנו עוד הרבה. במגדל העמק הוא לא שיחק ולא התאמן שבועיים רצוף, אז ייקח לו זמן לחזור לכושר, וסה"כ אני מרוצה".

ביום שישי (20.12) אתם מארחים את עירוני קרית אתא לדרבי תחתית לוהט וחשוב במיוחד לשתי הקבוצות, איך מתכוננים למשחק?
"זה אומנם דרבי אבל אני לא מייחס לזה חשיבות מיוחדת. ברור שיש יוקרה מסוימת, זו יריבות ספורטיבית, אבל עדיין הנקודות חשובות יותר מהכול. אני מקווה לראות הרבה קהל במשחק, אנחנו צריכים את האוהדים, אבל חשוב שלא רק יבואו לראות את המשחק, אלא יעודדו את השחקנים, אנחנו זקוקים להם, כמו בימים הטובים של מכבי צור שלום".

לא מייחס חשיבות רבה מדי לדרבי. דני רבינוביץ' (צילום: איסר רביץ)
לא מייחס חשיבות רבה מדי לדרבי. דני רבינוביץ' (צילום: איסר רביץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות