fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מורה הותקפה באורט ביאליק

בשבוע שעבר הותקפה מורה בבית הספר אורט ביאליק, לאחר שביקשה משני תלמידים שאינם לומדים בכיתתה לצאת מהכיתה. השיעור הופסק והמורה נלקחה לבדיקה. התלמידים הועברו לבית ספר אחר. מנכ"ל אורט קרית ביאליק. "מדובר בהתנהגות פסולה שאין לה מקום בבית ספרנו"
המורה תובעת את משרד החינוך (צילום מורה: אילוסטרציה פאנתרמדיה)
המורה תובעת את משרד החינוך (צילום מורה: אילוסטרציה פאנתרמדיה)

מורה המלמדת בתיכון אורט קרית ביאליק הותקפה בשבוע שעבר על ידי שני תלמידים הלומדים בבית הספר, כאשר ביקשה מהם במהלך השיעור לצאת מהכיתה. עקב המקרה הופסק השיעור והמורה נלקחה לחדר המורים. במהלך השיעור נכנסו לכיתה שלא שלהם שני תלמידי כיתה י', המורה שהבחינה כי לא מדובר בתלמידיה ביקשה מהתלמידים לצאת מהכיתה ולאפשר את המשך השיעור. התלמידים, בתקפו את את המורה ועזבו את המקום. השיעור הופסק באופן מיידי והמורה הועברה לחדר המורים לבדיקה.

הנהלת בית הספר ערכה שיחת בירור עם התלמידים והוריהם, ולאחריה הוחלט להפסיק את לימודיהם באורט ביאליק, ולמצוא לנערים מסגרת אחרת בה יוכלו להמשיך את לימודיהם. המורה שהותקפה סירבה להגיש תלונה במשטרה בעקבות המקרה.

"בבית הספר אורט ביאליק יש אפס מקום לאלימות", מסביר רמי פורת, מנכ"ל אורט קרית ביאליק. "איננו יכולים להרשות מקרים כאלו. מדובר בהתנהגות פסולה שאין לה מקום בבית ספרנו."

לדברי אחת המורים מדובר בתופעה של ממש המתחזקת משעה לשעה: "כבר לא צריך סיבה אמיתית בשביל לתקוף מורה בישראל, העוול היחידי שלה היה שביקשה מתלמידים לצאת מהכיתה ועל כך הותקפה, ממש נורא."

  הסיפור המלא ביום שישי בעיתון הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות