fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: גם דוידי לא עזר לביאליק

השבוע צרפה ביאליק רכז: דרור דוידי, שחקן עם רקורד של ליגת העל, אבל מכבי ביאליק נוצחה שוב בביתה
צילום: איסר רביץ

למרות המצב הקשה בליגה במכבי ביאליק לא מרימים ידיים. בשבוע שעבר החתימה ביאליק את דרור דוידי, רכז בן 29 (1.88 מ') שהחל את העונה בהפועל עפולה. 

שיחק לא רע, זה לא הספיק. מרקוס קקס (צילום: איסר רביץ)

הוא גדל בהפועל חולון ושיחק בין היתר בגבעת שמואל ואשקלון מליגת העל. עם דוידי בהרכב התייצבה ביאליק ביום שלישי למשחק בית מול אליצור רמלה במסגרת המחזור ה~15. רמלה התייצבה למשחק עם הרבה ביטחון אחרי שגברה במפתיע במשחק הקודם על הפועל עפולה החזקה. ביאליק נלחמה אך נוצחה בסיום בתוצאה 87:79.

הרבע הראשון הסתיים ביתרון של רמלה 14:20 והיא פתחה מבערים ברבע השני. למחצית ירדו הקבוצות ביתרון גדול של רמלה 27:40. גם ברבע השלישי רמלה המשיכה לברוח ובתום הרבע נרשם יתרון בלתי מחיק לטובתה 48:66. בשלב הזה רמלה הורידה הילוך וביאליק ניצחה את הרבע האחרון 21:31, אך ירדה מנוצחת במשחק בתוצאה 87:79. למרות שדוידי רשם משחק בכורה מצוין, וגם מרקוס קוקס נתן, סוף סוף, הופעה מוצלחת בקבוצה, ביאליק הפסידה כי מאט שמייס וג'וניור דאליס לא סיפקו את הסחורה.

קלעו לביאליק: דרור דוידי 25, מרקוס קוקס 21, טל פרסלני 12, ג'וניור דאליס 6, מאט שמייס 5, אלמוג ברק ושון לבנובסקי 4 כל אחד, טל רונן 2. ביום שלישי תצא ביאליק למשחק חוץ נגד עירוני קרית אתא.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות