fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: ביאליק הלכה לאיבוד ברבע האחרון

תצוגה גדולה ברבע השלישי של מכבי ביאליק, במשחק החוץ בהוד השרון, החזירה את הקבוצה לתמונת המשחק. ואז החל הרבע האחרון שהסתיים בתוצאה 6:25 להוד השרון
איפה לעזאזל הייתם ברבע האחרון? מכבי ביאליק (צילום: נחום סגל)

מכבי קרית ביאליק, הקבוצה המפתיעה של המחזור הקודם בליגה הלאומית בכדורסל, יצאה ביום שלישי למשחק חוץ קשה נגד קבוצת הצמרת מכבי הוד השרון במטרה להמשיך במומנטום ואולי לחזור עם ניצחון גדול נוסף. אבל ביאליק פגשה קבוצה מוכנה שנתנה לה בראש. בסיום תבוסה לביאליק בתוצאה 75:97, בעיקר בגלל רבע אחרון נוראי.

אחרי שביאליק ניצחה את נס ציונה הוד השרון הבינה שאסור לה לזלזל באורחים וכבר ברבע הראשון נראו הבדלי הכוחות בין הקבוצות. המארחים לחצו חזק בהגנה ופתחו יתרון דו ספרתי כבר בסיום הרבע הראשון 17:27. ברבע השני הוד השרון שמרה על היתרון הדו ספרתי והובילה בתוצאה 38:50 בסיום המחצית הראשונה.

איפה לעזאזל הייתם ברבע האחרון? מכבי ביאליק (צילום: נחום סגל)

לרבע השלישי עלתה מכבי ביאליק אחרת לחלוטין, כזו שהזכירה את הקבוצה של השבוע הקודם. דרור דוידי נכנס לעניינים, גם שון לבנובסקי, אלמוג ברק ומרקוס קוקס התעוררו והצטרפו אליו, ובעזרת סדרת איבודי כדור מביכה של המארחים ביאליק רשמה ריצה נהדרת של 11:24, ועלתה ליתרון 61:62, שלוש וחצי דקות לסיום הרבע. שחקני הוד השרון התעשתו והחזירו לעצמם את היתרון, ולמרות רבע פנטסטי של האורחים מהקריות, הוד השרון סיימה את הרבע השלישי ביתרון מזערי 69:72.

המומנטום של חניכיו של אילן עמר נעצר לחלוטין בפתיחת הרבע האחרון. הוד השרון חזרה לשלוט במשחק ובגדול. תוך ארבע וחצי דקות עשתה הוד השרון ריצה מטורפת של 0:20, כששחקני ביאליק פשוט עמדו וצפו בהם מהצד. הריצה הזו העלתה את הוד השרון ליתרון 69:92 והמשחק נגמר. בספסל של ביאליק קיבלו את התצוגה המחפירה בהלם. אף אחד לא הצליח להבין למה הקבוצה איבדה שליטה תוך דקות ספורות. המספרים מדברים בעד עצמם, הוד השרון ניצחה ברבע האחרון בתוצאה 6:25! כדי לסבר את העין נדגיש כי ביאליק ניצחה ברבע הקודם בתוצאה 22:31!

קלעו לביאליק: ג'וניור דאליס 17, מרקוס קוקס 14, שון לבנובסקי 12, דרור דוידי ואלמוג ברק 10 כל אחד, מאט שמייס 8, זיו תבור 4. לשחקני ביאליק לא יהיה הרבה זמן לעכל מה קרה בהוד השרון כי כבר ביום שלישי הקרוב מצפה להם קבוצה חזקה נוספת, הפועל נהריה שתתארח באולם אפק. אל תמהרו להספיד את ביאליק. כבר אמרנו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות