fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': עופר מזרחי חזר לצור שלום

אחרי שטעם את ליגת העל מעמדת עוזר המאמן החליט מזרחי לחזור לצור שלום כמאמן ראשי
עופר מזרחי
ויתר על ליגת העל. עופר מזרחי (צילום: נחום סגל)
עופר מזרחי
ויתר על ליגת העל. עופר מזרחי (צילום: נחום סגל)

הפתעה בצור שלום, עופר מזרחי מאמן הקבוצה בשתי העונות הקודמות, חתם השבוע בקבוצה לעונה הבאה. מזרחי הצטרף לקבוצה באמצע עונת 2011/12 והוביל אותה למרכז הטבלה אחרי שהסתבכה קודם בתחתית. הוא המשיך עם הקבוצה בעונה האחרונה ואז אחרי ארבעה מחזורים ביקש מהנהלת מכבי צור שלום להשתחרר לטובת הפועל קרית שמונה, שהייתה באותה תקופה אלופת המדינה. מזרחי הצטרף לקבוצה בתפקיד עוזר המאמן לצידו של ברק בכר.

השבוע, די במפתיע, החליט מזרחי לעזוב את קרית שמונה כיוון שהוא החל לעבודה באזור והוא העדיף את העבודה על האימון בקרית שמונה. יחד עם זאת הוא יוכל לאמן בצור שלום מבלי שזה ייפגע בעבודתו.

מזרחי מחליף את דני רבינוביץ' שהתמנה למאמן, אחרי שמחליפו של מזרחי אילן אטלי התפטר. רבינוביץ' אמר ל"הד הקריות" כי בכל מקרה הוא מעדיף לעבוד מחלקת הנוער ולאחרונה הוא מונה לתפקיד מאמן קבוצת נערים א' של האגודה. רבינוביץ' לא ימשיך בתפקיד המנהל המקצועי, אותו מילא בשנתיים הקדומות, לפני שעלה לבוגרים. אגב, שגיא וקנין ימשיך לאמן את קבוצת הנוער של המחלקה.

מצור שלום נמסר כי נכון לעכשיו עדיין לא התקיימו שיחות עם שחקנים אבל המגמה היא להשאיר כמה שיותר שחקנים, ובעיקר שחקני בית ששיחקו העונה בקבוצה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות