fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': היום משחק העונה בצור שלום

מכבי צור שלום ניצחה בשישי שעבר את הפועל בית שאן, המוליכה עירוני נשר נוצחה בהרצליה והפער בין השתיים עומד על שבע נקודות, לפיכך ניצחון ביום שישי (אם מזג האוויר יאפשר) יכניס את מכבי צור שלום חזק לתמונת האליפות
שער ניצחון חשוב. שגיא חייט צילום: איסר רביץ
שער ניצחון חשוב. שגיא חייט צילום: איסר רביץ

קבוצת הכדורגל של מכבי צור שלום הוכיחה בשישי שעבר המון אופי. קבוצתו של קובי דנינו אירחה בביתה את הפועל בית שאן. בשני משחקי הבית הקודמים צור שלום נוצחה, לעומת זאת היא זכתה בשני נצחונות חוץ רצופים ולרגע היה חשש שהיא מאבדת את הבית. במחצית הראשונה המגמה נמשכה, צור שלום נקלעה לפיגור 1:0, אחרי שספגה שוב שער מרגיז ברגע קריטי – דקה 42. מפלס הלחץ בקבוצה החל לעלות.
בהפסקה גער דנינו בשחקנים ודרש מהם להיות מרוכזים ליד שער היריב, כי הקבוצה הגיעה למצבים במחצית הראשונה, אך החמיצה. השחקנים הפנימו ועלו למחצית השנייה בטרוף. תוך 13 דקות כבש עדן בן חמו וקבע שוויון 1. חלפו 10 דקות ובלם בית שאן הורחק בכרטיס אדום. מכאן ועד הסיום צור שלום לחצה ובדקה ה-82 נשמה לרווחה, אחרי שהחלוץ שגיא חייט כבש שער ניצחון חשוב מאוד, ששחרר הרבה לחץ בקבוצה. שתי דקות לסיום הורחק שוער בית שאן, לאחר נגיעת יד מכוונת בכדור מחוץ לרחבה, אבל זה לא שינה דבר.

שער ניצחון חשוב. שגיא חייט  צילום: איסר רביץ
שער ניצחון חשוב. שגיא חייט
צילום: איסר רביץ

ביום שישי בשעה 13:30 תארח צור שלום את מוליכת הטבלה הגאה עירוני נשר, שנוצחה ביום ראשון לראשונה העונה על ידי הפועל הרצליה. מאמן צור שלום קובי דנינו פונה בקריאה לאוהדים: "בואו לתמוך בנו ולעודד אותנו במשחק החשוב. יש לנו הזדמנות מצוינת להתקרב לצמרת ובעזרתכם נעשה הכל כדי לנצח".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות