fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התחפושת התהדקה יותר מידי

שני צעירים מקרית ביאליק, הגיעו לתחנת כיבוי אש בעיר שהם אזוקים אחד לשני. במשך מספר שעות הם לא הצליחו להשתחרר וביקשו את עזרת הכבאים
סוף טוב. האזוקים עם מפקד תחנת הכבאות בקרית ביאליק (צילום: דוברות כיבוי אש, מחוז חוף)

פורים מצחיק במיוחד. שני תושבי הקריות (20) התדפקו ביום שישי האחרון על דלת הכניסה לתחנת הכבאות בקרית ביאליק, כשהם אזוקים האחד לשני. השניים סיפרו כי במהלך משחקי החג החליטו להשתעשע ולאזוק את עצמם, אלא שמשהו השתבש בדרך… משבאו להתיר את האזיקים לא עלה הדבר בידם ומקץ מספר שעות של ניסיונות שלא צלחו, שמו פעמיהם אל התחנה וביקשו את עזרת הכבאים.

באותה השעה שהו במקום מפקד התחנה רשף הרצל אהרון, והצוות רס"ר אריאל לוי, רס"ל מוריס תורג'מן וכבאי דרור אפלבאום. מבט חטוף הספיק להם להבין שהמשחק נגמר… על פרקי ידיהם של השניים נראו בבירור סימנים אדומים וכחולים עדות לניסיונות הפתיחה הקודמים.

החבורה ניגשה אחר כבוד אל שולחן העבודה בתחנה, הכלים נשלפו, וצוות הכבאים ביצע בשניים בנחישות ובעדינות עבודה של "מנתחים". סוף טוב הכל טוב, מקץ מספר דקות של עבודה זהירה ומחושבת הותרו האזיקים והחיוך חזר לפניהם של הצמד.

צוות כיבוי אש מנסר את האזיקים (צילום: דוברות כיבוי אש, מחוז חוף)
סוף טוב. האזוקים עם מפקד תחנת הכבאות בקרית ביאליק רשף הרצל אהרון (צילום: דוברות כיבוי אש, מחוז חוף)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות