fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אפקה שוברת את השוק: דירות 3 חדרים ב-852 אלף שקלים

פרויקט & קרית ביאליק של גיא ודורון לוי - נאות אפק
פרויקט & קרית ביאליק של גיא ודורון לוי cנאות אפק (הדמיית מחשב)

מלאי חדש של דירות מוזלות נפתח למכירה בשכונת אפקה, וכעת כל בעלי תעודת זכאות של מחיר למשתכן, מחיר מטרה ודירה להשכיר יוכלו לרכוש דירות בפרויקט ללא השתתפות בהגרלה אלא בבחירה ישירה מתוך המלאי הקיים.
במסגרת המלאי החדש נכללות הדירות האטרקטיביות ביותר, שנהנות מהמיקום הקרוב ביותר לפארק ומנוף ירוק ומרשים. הדירות מוצעות במחירים הטובים ביותר בשכונה – דירות 3 חדרים גדולות המשתרעות על פני 79-89 מ"ר יימכרו במחיר שיתחיל ב-852 אלף שקלים. מדובר בפער של עשרות אלפי שקלים בהשוואה לדירות בגודל דומה הנמכרות בשכונה. המחיר הממוצע של דירת 3 חדרים "& קרית ביאליק" של חברת גיא ודורון לוי יעמוד על 867 אלף שקלים.

פרויקט & קרית ביאליק של גיא ודורון לוי - נאות אפק
פרויקט & קרית ביאליק של גיא ודורון לוי cנאות אפק (הדמיית מחשב)

בפרויקט "& קרית ביאליק" של חברת גיא ודורון לוי בשכונת אפקה בקרית ביאליק,כולל 814 יח"ד הפרושות במתחמים שונים ברחבי השכונה. תמהיל הדירות משלב דירות 3, 4 ו-5 חדרים מסוגננות ומרווחות, דירות גן מטופחות ופנטהאוזים. הבניינים פונים לשטח ציבורי פתוח וממוקמים בסמוך לכניסה וליציאה מהשכונה כך שהגישה אליהם נוחה, קלה ומהירה. הפרויקט צמוד לשמורת טבע – "שמורת אפק" ולנחל נעמן, סביב פארק מרכזי, בתי ספר ושירותי קהילה.
עוד מוצעות לשיווק בפרויקט, דירות 4 חדרים בגדלים של 100-126 מ"ר ודירות 5 חדרים בגדלים של 126-170 מ"ר. כל הדירות בפרויקט נהנות ממפרט גבוה המקביל לפרויקטים בשוק חופשי ולמעלה מכך, לובי מושקע ובסביבת בניין מטופחת עם פיתוח רב של השטחים הציבוריים. כל הדירות כוללות מרפסות וחניה. עפ"י דו"ח שמאות שביצע חיים מסילתי, יו"ר לשכת שמאי המקרקעין בישראל לפרויקט, עולה שמחירי הדירות משקפים הנחה של מאות אלפי שקלים בהשוואה לשוק החופשי.
הפערים בין מחירי הדירות השונות בשכונה עומדים על עשרות אלפי שקלים ומעבר לכך, כאשר את הפער בין המחירים המוצעים אפשר היה לראות כבר עם סגירת מכרזי מחיר למשתכן לשכונה, אז התחייב היזם על מחיר למ"ר אשר הקנה לו את הזכייה במכרז. חברת גיא ודורון לוי זכתה על בסיס התחייבות למכור מאות דירות במחיר של 8,942 שקל למ"ר – הנמוך ביותר שהוצע בשכונת אפקה.
שכונת אפקה היא אחת משכונות החדשניות הנבנות בימים אלה בישראל, בסמוך לצירי תחבורה נוחים אשר יחברו את העיר למכרזי התעסוקה והמסחר הן בתחבורה פרטית והן בשימוש בתחבורה ציבורית – אוטובוסים ומטרונית. הפרויקט צמוד לשמורת טבע – "שמורת אפק" ולנחל נעמן, סביב פארק מרכזי, בתי ספר, שירותי קהילה ותכנון קפדני, שיאפשר איכות חיים ברמה הגבוהה ביותר לרבות מחלפי כניסה לשכונה מכביש 22 וכביש 4.
מיקומה של שכונת אפקה הוא משני צדי כביש עוקף הקריות, בחלקה המזרחי של העיר והיא נכללת בהסכמי הגג שחתמה המדינה מול העירייה לפני מספר שנים. בשכונה יוקמו גם מבני מסחר ומשרדים, מבני ציבור, חינוך ותרבות, פארק שכונתי מרכזי ואצטדיון. רבים מרוכשי הדירות בפרויקט הינם זוגות צעירים בגילאי 30-40 מאזור חיפה והקריות, שחיפשו מגורים בשכונה חדשה, שתעניק להם איכות חיים גבוהה.
סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת "גיא ודורון לוי אושרי זפרני: "לבעלי תעודת זכאות של מחיר למשתכן, מחיר מטרה ודירה להשכיר, ישנה כעת הזדמנות נדל"נית יוצאת דופן. הפרויקט מציע לרוכשים דירות מרווחת בסטנדרט גבוה ואיכות חיים גבוהה במחירים אטרקטיביים במיוחד ובמיקום מצוין.  אין ספק, ששכונת אפקה הנבנית בימים אלה, עתידה להפוך לשכונה המבוקשת ביותר באזור חיפה והקריות. השכונה הנמצאת במיקום אסטרטגי סמוך לצירי תחבורה ראשיים, מושכת אליה כבר היום אוכלוסייה צעירה ואיכותית שמזהה את הפוטנציאל הטמון בשכונה החדשה.

"אני ממליץ לכל אזרח במדינה לבדוק זכאותו ולנצל את ההזדמנות. אין לי ספק שחלק מהאזרחים לא יודעים שהם זכאים, לדוגמה: ידועים בציבור או בעלי דירה שיכולים להשתתף כמשפרי דיור. משרדי המכירות שלנו ישמחו לתת ייעוץ לבדיקת זכאות מוקדמת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות