fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אחרי שרפורמת מע"מ אפס לא יצאה לפועל, שוק הנדל"ן פורח"

ערי הקריות נמצאים כבר מזמן על המפה הנדל"נית בכל הארץ. בין אם אתם זוגות צעירים, משפרי דיור או משקיעים, פתרונות המגורים המוצאים כיום עונים על הביקוש הגדול של כל קהלי היעד. אודי ואייל שמול מתיווך רימקס פמילי בקרית ביאליק מסבירים על תנופת הבנייה בקריות
גבעת רקפות
גבעת רקפות (הדמיה: באדיבות מנהל מקרקעי ישראל)

"כיום בקריות יש עלייה של 20 אחוז במספר העסקאות. אחרי שרפורמת מע"מ אפס לא יצאה לפועל, שוק הנדל"ן פורח", כך מסבירים אודי ואייל שמול הבעלים של תיווך רימקס פמילי בקרית ביאליק, "אנשים הבינו שאם הם צריכים לרכוש דירה בנקודת זמן ולא להמתין שירדו המחירים, כי זה לא יקרה בקרוב. יש דירות שאנו מוכרים אותם מספר פעמים וכל כמה שנים המחיר מאמיר ב-150 אלף שקלים. חוקי המשחק כאן השתנו ולכן חשוב מאד לקחת ליווי של יועצי נדל"ן שבקיאים בשטח". מסבירים השניים.

בשנים האחרונות החלה תנופת בנייה חסרת תקדים בערי הקריות שהפכו למטרופולין. שכונות חדשות קמות במהירות הבזק ונבנים אלפי יחידות דיור. יחד עם ההשקעה הגדולה בתשתיות ופיתוח של כבישים, מנהרות הכרמל, כביש עוקף קריות, נגישות בעתיד לכביש 6 ופיתוח של מרכזי מסחר שוקקים וצבעוניים.

ניתן לומר בוודאות שהקריות הן מזמן כבר לא פריפריה, לאחרונה, נפתח משרד נדל"ן הגדול בקריות: "רימקס פמילי", שנועד לתת מענה לכל אותם משפרי דיור וזוגות צעירים אשר מבצעים או שוקלים לבצע מעבר לדירה חדשה. בראש המשרד עומדים האחים, אייל ואודי שמול, בעלי וותק של עשרות שנים בתחום, למעשה הם חיים ונושמים נדל"ן מאז ילדותם. אביהם זכיין רימקס בחיפה ודודם זכיין רימקס קרית מוצקין.

אייל ואודי שמול מכוונים גבוה מאד, המשרדים מסמלים את החדשות בתחום המכירה ושיווק נדל"ן כערך מוסף עבור הלקוח. לא עוד חשיבה צרה של משרדים קטנים, אלא בשורה של מרחב וחדשנות עבור הלקוחות כשהם מאמינים שמגיע להם את הטוב ביותר.

אייל שמול, בן 30, עוסק בנדל"ן בחברת רימקס כבר יותר מעשור ובוגר קורס מו"מ של חברת רימקס. שמול, חי את השטח ואחראי בחברה על הניהול הסוכנים בשטח וניהול פרויקטים חדשים אותם משווק המשרד. אחיו אודי, בן 26 הגיע לעולם הנדל"ן מניהול בתחום הסלולר ומביא עימו את החדשות העסקית בניהול המשרד, גיוס הסוכנים והכשרתם עד היציאה לעבודה בשטח. יחד עימם בסגל נמצא מנהל הסוכנים גיל קדם, שמלווה את המכירות והטיפול בלקוחות באופן אישי.

אודי ואייל שמול  (צילום: רותם כבסה)
גיל קדם, אודי ואייל שמול (צילום: רותם כבסה)

אודי: "כשאנחנו מסתכלים על שוק הנדל"ן בקריות לטווח ארוך, הכל הולך להשתנות, קרית ביאליק תהיה מעצמת נדל"ן בקריות, עם החתימה על הסכם גג לפיתוח מואץ של 7500 יח"ד. אושרו להפקדה עוד 1917 יח"ד על אדמות כפר ביאליק דרום בקרית ביאליק. בכל הקריות יש תנופת בנייה, בקרית מוצקין-שכונת משכנות אמנים, נווה גנים או מרכז העיר וכן תוכניות לפיתוח והתחדשות עירונית, בקרית ים ובקרית חיים. לצד זה השוק העיקרי והמשגשג הם דירות יד שנייה למגורים.

פתרונות דיור לכל קהלי היעד. רימקס פמילי (צילום: רותם כבסה)
פתרונות דיור לכל קהלי היעד. רימקס פמילי (צילום: רותם כבסה)

אודי: "היתרון שלנו שאנחנו יודעים לתת לקהל היעד את הפתרון המקסימלי. בעבודה שלנו אנו עורכים מיפוי וניתוח של צורכי הלקוח. חשוב לנו להבין מהם הצרכים וסביבת המחייה של הלקוחות באורח חייהם כמו: מוסדות חינוך ופנאי, פארקים, מקורות תעסוקה, גני ילדים, בתי כנסת, מרכז מסחרי וכו'. דרך אורח החיים של הלקוחות, אנו יודעים להציע להם את הפתרון הדיור הטוב ביותר עבורם ושגם יניב השבחה של הנכס בהמשך".

אייל: "אני אומר בוודאות, תקענו יתד בקריות, אני מלווה את הלקוחות בשטח ורכישת דירה זה הצעד הכי גדול שאדם עושה בחייו. התפיסה האסטרטגית שלנו היא לתת את השירות המקסימלי סביב הקנייה או המכירה של הדירה והחלטנו להנגיש את השירות ללקוח.

"נגמר העידן שמתווך מקבל פנייה מקונה המבקש לרכוש דירת גן בתקציב 1.5 מיליון שקלים והמתווך מראה לו את כל הדירות בקריות מבלי לעצור לרגע ולהבין מהם צרכיו האמיתיים. כשהלקוח מבקש דירה בתקציב מסויים, אנחנו עסוקים קודם בתשאול וניהול הצרכים של המשפחה ומסננים בקפידה את הנכסים אותם נציג ללקוח".

 

"סל השירותים שאנחנו מעניקים ללקוחות כולל: עו"ד צמוד שמלווה את התהליך, ליווי של בנקים למשכנתאות בתנאים מצויינים, אדריכל וחברת הובלות שעובדים איתנו מספר שנים – כשאתה נותן ללקוח את כל השירותים ובמחירים אטרקטיביים, הוא יכול להרגיש הכי בטוח ונוח עם התהליך שנראה לעיתים "מסורבל".

"כיום יוקר המחייה, הוא פרמטר לכל דבר וחשוב לתת ללקוחות את מיטב השירותים דרכנו כדי שירגישו בטוחים ויחד עם זאת לחסוך בהוצאות. גם אנחנו צעירים ורכשנו דירות ולכן אנחנו מדברים בשפה של הזוגות הצעירים ומשפרי דיור שצריכים את כל העזרה הזאת".

מאמינים בתחרות

רימקס פמילי מטרתה לשנות את חוקי המשחק בקריות. הם מאמינים בתחרות ואפילו מעודדים אותה. הקונספט של רימקס בנוי על בעיקר על שיתופי פעולה מכירתיים (כולל עם משרדי תיווך אחרים ובעיקר ברשת רימקס) בכדי למקסם את התוצאות עבור הלקוחות.

אייל: "אני רואה אנשים שכביכול רוצים לחסוך עמלות תיווך ולרוב העסקאות שנעשות לבד נמכרות לא במחיר הריאלי של ערך הבית, אלא בנמוך הרבה יותר משוויו ובתהליך ארוך ומסורבל.  באתרים מסוימים רואים שאם לקוח לא מצליח למכור, הוא מוריד את המחיר בממוצע ב-5-10 אחוז. זו טעות גדולה מאד שגורמת להפסדים ניכרים מכיוון שברוב המקרים המחיר הוא לא מה שמעכב את מכירת הנכס, אלא שיווק נכון. יועץ נדל"ן טוב ינהל את המשא ומתן ויביא את הלקוחות הפוטנציאלים בערך הריאלי של הדירה".

מדוע ברימקס פמילי מאמינים במתן בלעדיות על עסקה?

אייל: "כיום מתווך חוסך משאבים רבים ללקוח. חלק מהתפיסה של מכירה בבלעדיות היא כדי להפנות את כל ההשקעה אך ורק לדירה הזאת ולנהל באופן בלעדי את השיווק של הנכס. אם דירה לא תהיה בבלעדיות, נוצר תהליך של תחרות בין המתווכים על מכירת הנכס ולרוב גם על גבו של הלקוח. רימקס פמילי זה מותג ודרך השירות שלנו היא לשים את הלקוח במרכז, זה הכי חשוב לנו. לפני ואחרי הכל – מדובר באנשים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות