fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורט ביאליק תשתתף באליפות העולם בשחייה

הנבחרת זכתה במקום השני באליפות הארץ שהתקיימה לפני כחודשיים במכון וינגייט, אחרי תיכון עומר
שחייה ביאליק
מחפשים נקמה ספורטיבית. נבחרת השחייה של אורט ביאליק (משמאל) צילום: רותי רביץ

בשורה טובה לאורט קרית ביאליק. השבוע התקשר סגן המפקח הארצי על החינוך הגופני, עופר שמעוני, אל מנהלת נבחרת השחייה של בית הספר, רותי רביץ, והודיע כי יש אפשרות לצרף את נבחרת בית הספר לאליפות העולם שתתקיים בארץ, למרות שהנבחרת סיימה את התחרות הארצית במקום השני.

למעשה התחרות מיועדת אך ורק לאלופות בתי הספר במדינות המשתתפות באליפות העולם, ואולם למדינה המארחת יש זכות, במידה ויש אפשרות, או צורך, לצרף עוד קבוצה. יצוין כי בתחרות הארצית סיימה אורט ביאליק במקום השני, אחרי תיכון עומר, והיא הפסידה את המקום הראשון בפער מזערי של ארבע נקודות בלבד.

 

שחייה ביאליק
מחפשים נקמה ספורטיבית. נבחרת השחייה של אורט ביאליק (משמאל) צילום: רותי רביץ

שמעוני, שממונה גם על התחרויות הבינלאומיות בפיקוח הארצי, ציין כי לנבחרת אורט ביאליק יש את הזכות לבחור והיא לא חייבת להשתתף בתחרות. בהתייעצות שקיימו מנכ"ל קרית חינוך, רמי פורת, מאמן הנבחרת, ערן גורל, ומנהלת הנבחרת, הוחלט להשתתף בתחרות, שתתקיים במכון וינגייט החל בתאריך 07.04.13 ותסתיים ב~12 באפריל.

נבחרת אורט ביאליק מורכבת משחייני מכבי קרית ביאליק, מאמן הנבחרת משמש גם בתפקיד המאמן הראשי של מכבי ביאליק וששת שחייני הנבחרת הם: גל בכר, עמית איציק, אלון צ'רנישב, עמרי לוי, עידן פרידברג ושוהם בינר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות