fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפטר יו"ר התאחדות המלאכה והתעשייה בחיפה והצפון יוסי בן שושן

יוסי בן שושן (צילום: יחצ)
יוסי בן שושן (צילום: יחצ)

 

יוסי בן שושן, יו"ר התאחדות המלאכה והתעשייה בחיפה והצפון, תושב קרית אתא, נפטר אתמול (ראשון), בן 66, לאחר מאבק במחלה קשה. הוא נטמן אתמול בבית העלמין בעיר בה התגורר בארבעת העשורים האחרונים. מאות מכרים, חברים, אנשי תעשייה, הנהלת התאחדות התעשייה והמלאכה בישראל ובמרחב חיפה והצפון, עובדים ובני משפחה ליוו אותו בדרכו האחרונה.

"בן שושן פעל רבות בעזרה לבעלי המפעלים בהסרת מחסומים ביורוקרטיים מול הרשויות השונות, תוך ניצול קשריו המצוינים עם ראשי הערים באזור", אמר אשכנזי. "בנוסף הוא הרחיב משמעותית את סל השירותים לחברים, דוגמת מתן יעוץ משפטי חינם, קיום סמינרים והרצאות מסובסדות, קידום נושא הבטיחות במפעלים ועוד. במקביל הוא פעל מול וועדות הכנסת רבות לשמירה על האינטרסים של העסקים הקטנים והבינוניים בצפון. זו אבדה גדולה להתאחדות המלאכה והתעשייה בישראל. אני שולח את תנחומיי, בשם הנשיאות, חברי ההנהלה והעובדים למשפחה".
יוסי בן שושן ז"ל (צילום: יח"צ)

נשיא ההתאחדות בישראל יוסי אלקובי ספד לבן שושן והעלה על נס את תרומתו לקידום התעשייה בישראל. מנכ"ל ההתאחדות בחיפה והצפון יוסי אשכנזי: "כמי שעבד יחד עם יוסי בן שושן ז"ל בשנים האחרונות, אני יכול להעיד ממקור ראשון עד כמה נושא התעשייה והעסקים והקטנים והבינוניים היה קרוב לליבו. בן שושן סייע רבות לבעלי המפעלים בהסרת מחסומים ביורוקרטיים מול הרשויות השונות, תוך ניצול קשריו המצוינים עם ראשי הערים באזור", אמר אשכנזי, "הוא הרחיב משמעותית את סל השירותים לחברים, דוגמת מתן ייעוץ משפטי חינם, קיום סמינרים והרצאות מסובסדות, קידום נושא הבטיחות במפעלים ועוד. הוא פעל מול ועדות הכנסת לשמירה על האינטרסים של העסקים הקטנים והבינוניים בצפון. זו אבידה גדולה להתאחדות המלאכה והתעשייה בישראל. אני שולח את תנחומיי, בשם הנשיאות, חברי ההנהלה והעובדים למשפחה".

בן שושן שימש בעשור האחרון יו"ר ההתאחדות בצפון וסגן נשיא ההתאחדות בישראל ופעל רבות לקידום התעשייה והחינוך הטכנולוגי. כיו"ר ההתאחדות, אחד מארגוני המעסיקים הגדולים במשק, פעל בן שושן רבות לקידום וחיזוק התעשייה ולהרחבת סל השירותים לחברים. בנוסף העלה שוב ושוב את נושא קידום החינוך הטכנולוגי, בשל רגישותו למחסור בידיים עובדות מקצועיות בענפי התעשייה. במקביל פעל בהתנדבות בגופים ובעמותות שונות, מוסדות דת וכן בבתי החולים בחיפה. בן שושן היה חבר הנהלה בעמותת "ילדותי השנייה" למניעת אלימות במשפחה וילדים בסיכון וכן פעיל בעמותת ל"ב (להילחם ביחד – למען משפחות לילדים חולי סרטן).

עוד ספדו לבן שושן: מנהל הפרויקטים בעמותת ל"ב מוטי וגנר, שסיפר על הלב הרחב של בן שושן ותרומתו לקהילה ולעמותות, מנכ"ל ההתאחדות הארצית ניר קלינגר, הסמנכ"ל אהרון נהרי.

בן שושן הותיר אחריו אשה, מיכל, ארבעה ילדים ותשעה נכדים. בן שושן העמיד דור המשך לעסקיו, ארבעת ילדיו – גיל, ידין, מאור וחלי, העובדים בדפוס אופק בצ'ק פוסט, אותו הקים בן שושן בראשית שנות ה-80.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות