fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לזה קוראים משחק פלייאוף

צילום: דורון גולן

ריח של פלייאוף באוויר. הערב (ראשון) החלו משחקי הפלייאוף העליון של הליגה הלאומית בכדורסל. עירוני עזריאלי קרית אתא מתמודדת בשלב רבע הגמר נגד הפועל רמת גן/גבעתיים, בסדרה של הטוב מ-3. אתא סיימה את הליגה הסדירה במקום השני, ר"ג סיימה במקום השביעי. לכאורה אמורים להיות פערים גדולים, מה עוד שאת המשחק הראשון אירחה אתא בביתה. במציאות, רמת גן לא הייתה רחוקה מלהפתיע. הסתיים בניצחון של אתא בשיניים 85:89.

כמעט לאורך כל המשחק אתא רדפה אחרי רמת גן. אחרי פתיחה לא טובה אתא הצליחה לצמצם את הפער וירדה להפסקה בפיגור של נקודה אחת – 39:38, אבל רמת גן ברחה שוב ועד סוף הרבע השלישי הגדילה את ההפרש 62:57. ההפרש גדל עוד יותר ברבע הרביעי ורק באמצע הרבע הצליחו חניכיו של שרון אברהמי לחולל מהפך ובדקה ה-36 הובילו ביתרון של נקודה 73:74, יתרון שגדל בהמשך ל-81:85 ובסיום כאמור, אחרי מאבק מתיש אתא ניצחה 85:89. יצוין כי במאני טיים אתא הגיעה בגדול, כאשר ניצחה את הרבע האחרון ביתרון 23:32.

צילום: דורון גולן
משחק טוב מאוד, עם דאבל דאבל. גיא דותן (צילום: דורון גולן)

בשורות אתא הצטיין הזר רודני אלכסנדר, סוף סוף ראינו את התפוקה הרגילה שלו, אחרי שחזר מניתוח ארתרוסקופיה. רודני קלע 23 נקודות, באחוזי קליעה מצוינים מהשדה: 10-16 ובנוסף קלט 11 ריבאונדים. הוא סיים עם 22 נקודות מדד. גם הרכז גיא דותן סיים את המשחק בדאבל דאבל, עם 12 נקודות ו-10 אסיסטים. הזר השני מאליק קוק היה ביום מינורי וסיים עם 17 נקודות, בעוד דניאל דנינו, שהיה חלש במחצית הראשונה (3 נקודות) בלט במחצית השנייה וסיים את המשחק עם 13 נקודות, ו-8 ריבאונדים. את מכסת הנקודות של אתא השלימו: שגיב דוד 11, מקסים קיקוס 7, גל חלמיש 4 וירין איינהורן 2 נק'.

שרון אברהמי סיכם את המשחק: "משחק קשה מול קבוצה מנוסה, עם שני זרים מצוינים (בידלר ומאדן, שקלעו יחדיו 50 נק' – א"ר). הלחץ תמיד על הקבוצה הביתית במשחק הראשון, הרגשנו את זה, למרות שהקהל היה מצוין. רדפנו רוב המשחק, ידענו להתעלות ברבע האחרון, שעשינו בו 32 נקודות, עם שגיב דוד מהספסל, רודני, גיא, דנינו והאחרים. קיבלנו החלטות טובות. ניצחון מאוד מאוד חשוב, אנחנו עם הפנים ליום שישי, משחק חוץ מול ר"ג, אני מעריך שהאולם יהיה מלא, אנחנו מקווים לגמור את זה שם, למרות שיהיה קשה".

ביום שישי בשעה 14:00 יתקיים המשחק השני בסדרה ברמת גן. ניצחון של אתא יקפיץ אותה לסדרת חצי הגמר, הפסד יגרור אותה למשחק שלישי ומכריע בקרית אתא, שיתקיים ביום שלישי בשעה 19:00.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות