fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: דאגה גדולה באתא מפציעתו של ליאור שגב

ביש מזל פקד את הרכז המצוין של עירוני עזריאלי קרית אתא. שגב נפצע בברכו, 10 שניות לסיום המשחק בגליל, ובקבוצה חוששים שגמר את העונה. אתא ניצחה 87:93
מפציץ מחוץ לקשת. ליאור שגב (צילום: אושרי כהן)
דאגה מפציעתו. ליאור שגב (צילום: אושרי כהן)

קבוצת הכדורסל של עירוני עזריאלי קרית אתא יצאה ביום שלישי למשחק חוץ קשה נגד גליל עליון והשיגה את מטרתה, לעבור את המשחק עם ניצחון, אבל המחיר היה כבד מאוד. 10 שניות לסיום המשחק סובב הרכז ליאור שגב את ברכו וגרם לדאגה רבה בקבוצה. שגב, שנפצע בעבר בברכו, טען כי הוא לא מרגיש את הברך. הפיסיותרפיסט של הקבוצה איגור גרומצקי אמר כי הוא מאמין שהפציעה לא חמורה מאוד. בימים הקרובים יעבור שגב בדיקות מקיפות, כולל MRI, כדי לקבל מידע מדויק, על פיו תפעל ההנהלה.

בקבוצה מקווים שהפציעה לא חמורה, אבל בכל מקרה יש להניח ששגב יצטרך לנוח מספר שבועות ויזדקק לטיפולים. במשחק עצמו חניכיו של יוסי בונן פתחו בסערה ונתנו הצגה גדולה במחצית הראשונה. בתום הרבע הראשון הובילה אתא 24:33 ולמחצית ירדה הקבוצה ביתרון 42:56, אחרי שהגיעה קודם להפרש שיא של 19 נקודות. גליל לא נשברה וברבע השלישי עשתה קאמבק נפלא כאשר צמצמה את ההפרש למינוס נקודה אחת בלבד, אבל שחקני אתא חזרו לעצמם ברבע האחרון ודאגו לחזור לקריה עם ניצחון חוץ שני העונה בשני משחקים.

 

מפציץ מחוץ לקשת. ליאור שגב (צילום: אושרי כהן)
דאגה מפציעתו. ליאור שגב (צילום: אושרי כהן)

אתא נהנתה מיום טוב של השחקנים המובילים, כאשר המתאזרח סיימון פארין התעלה בסדרת שלשות וסיים את המשחק עם 21 נקודות. האיש הגדול – ג'ויינר דאליס סיים את המשחק עם 19 נקודות ו-9 ריב'. הכוכב העולה, תומר גינת, המשיך לספק את הממוצעים המצוינים שלו העונה וסיים את המשחק עם 17 נק', 12 ריב' ו-5 אס'. גם הזר השני ג'וליאן מילס סיפק את הסחורה עם 17 נק' ו-11 ריב'. ליאור שגב קלע 9 נקודות ומסר 9 אסיסטים. את המכסה השלימו ג'ורדן לואיס, שקלע 7 נקודות וגל חלמיש 3 נקודות.
ביום שלישי תצא עירוני עזריאלי קרית אתא למשחק חוץ שני ברציפות נגד אליצור אשקלון. גם המאזן של אשקלון, כמו של אתא, עומד על שני נצחונות והפסד אחד.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות