fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: ביום ראשון מתחיל הפלייאוף באתא

צילום: דורון גולן

ככה מסיימים את העונה הסדירה. ביום שלישי אירחה עירוני עזריאלי קרית אתא את מוליכת טבלת הליגה הלאומית בכדורסל – מכבי קרית גת. אתא דורגה לפני המשחק במקום השלישי והיא ידעה שניצחון שלה והפסד של מכבי רחובות יקפיץ אותה למקום השני. לעומתה קרית גת ידעה שהפסד שלה וניצחון של רחובות יוריד אותה למקום השני, וכך התפתח משחק צמוד ומותח עם המון מהפכים. הסתיים בניצחון של אתא 91:96, אחרי הארכה. בתום 40 דקות התוצאה הייתה שוויון 87.

אתא, כהרגלה, פתחה רע והאורחים מהדרום פתחו פער של שבע נקודות בתום הרבע הראשון: 28:21. גם ברבע השני המשיכה קרית גת לתת את הטון ובתום המחצית הראשונה הובילו האורחים 46:40. ואז החלה המחצית השנייה ואתא החלה לשמור, כהרגלה. ריצת 0:10 מחקה את הפיגור ועד תום הרבע השלישי ההובלה עברה מצד לצד. בסיום הרבע שוויון 68:68. הנדנדה נמשכה גם ברבע האחרון. חצי דקה לסיום קרית גת עלתה ליתרון 87:84. שלשה מטורפת של גיא דותן, אחרי סדרה של איבודי כדור שלו וקליעות לא מוצלחות, השוותה את התוצאה 87:87. בהארכה האורחים נחנקו, אתא ניצחה 4:9 ובסיום חגגה ניצחון גדול 91:96.

שני שחקנים באתא היו נפלאים, איש המשחק, הזר מאליק קוק, שקלע 32 נקודות ואסף 13 כדורים מהקרש, והאקס פקטור, שהצטרף רק לפני חודש וחצי, מקסים קיקוס, שעלה מהספסל וקלע 23 נקודות. הזר השני רודני אלכסנדר עדיין מתקשה לחזור לכושרו הטוב מלפני הפציעה. אם אתא ניצחה במשחק שבו המוציאים לפועל אלכנסדר, ודניאל דנינו היו ביום התקפי חלש והקפטן גל חלמיש לא קולע אפילו נקודה אחת, זה אומר שיש לאתא קבוצה בריאה.

אחד מקרטע, השני איש המשחק. מימין: אלכסנדר וקוק (צילום: דורון גולן)

קלעו לאתא: קוק 32, קיקוס 23, דותן 12, אלכסנדר 11, דנינו ויונתן לוי 8 כ"א, וירין איינהורן 2.

בתום המשחק שתי הקבוצות יכלו לחגוג בזכות הפסדה של רחובות, שכן קרית גת, למרות ההפסד, שמרה על המקום הראשון בליגה, וקרית אתא, בגלל ההפסד של רחובות, סיימה את הליגה הסדירה במקום השני, שייתן לה יתרון ביתיות בשלב חצי גמר הפלייאוף. אבל לפני חצי הגמר מחכה לאתא סדרה קשה ברבע הגמר מול רמת גן.

מאמן אתא שרון אברהמי סיכם את המשחק: "משחק מצוין, קשוח, עם הרבה מהפכים נגד קבוצה טובה מאוד. חצי ראשון לא שמרנו טוב, חצי שני שמרנו הרבה יותר טוב ועשינו פעולות טובות במאני טיים. ביום ראשון מתחילה סדרת רבע גמר הפלייאוף נגד הפועל רמת גן גבעתיים (הטוב מ-3, א"ר). אנחנו מארחים את המשחק הראשון בשעה 19:00. הזדמנות טובה לקרוא לקהל האוהדים לבוא לעודד אותנו. זה חשוב מאוד כי הולכת להיות סדרה קשה מול קבוצה טובה ומנוסה, שנמצאת במומנטום טוב. המשחק השני יתקיים ביום שישי ברמת גן ואם יהיה צורך במשחק שלישי הוא יתקיים בקרית אתא ביום שלישי הבא".

כאמור יום ראשון הקרוב 19:00 כולם מתייצבים בהיכל הספורט ברחוב רמז בקרית אתא עם כל האביזרים הנדרשים לעידוד הקבוצה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות