fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיה מקצבת הביטוח הלאומי ונדרשת לשלם 80 אלף שקלים לעירייה

תושבת קרית אתא הופעתה כי העירייה מבקשת ממנה להסדיר חוב של 80 אלף שקלים, על היטל מדרכות וכבישים בדרך רבין בשל עבודות תשתית. "איך הם מצפים ממנה לשלם כזה סכום, כשהיא משתכרת מקצבת ביטוח לאומי", טוען בנה.
הרחוב בו מתגוררת הגברת
הרחוב בו מתגוררת הגברת צילום:

עוזי יחיא לא האמין, כשאמו לאה קיבלה מעיריית קרית אתא בקשה לתשלום 80 אלף שקלים על היטל מדרכות וכבישים. אמו  מתגוררת בדרך רבין, כביש שהורחב ונסלל מחדש בעקבות העבודות לבניית תשתית המטרונית הנעשים בו.

"הם הרסו פה את הכביש, החליפו את המדרכות ואמא שלי צריכה לשלם. לא מספיק שבשביל העבודות הם נגסו לה שלושה מטרים מהגינה, היא צריכה לשלם מס מדרכות. מדובר באישה שחיה מקצבה של ביטוח לאומי, לא ברור לי למה הם מבקשים ממנה לשלם סכום כזה ואיך בדיוק הם חושבים שהיא תשלם אותו".

מעיריית קרית אתא נמסר בתגובה: "מדובר בהיטל כבישים, מדרכות ותיעול שנשלח בגין עבודות שנעשו במהלך שנת 1999. כל ההתראות בגין החוב לא זכו להתייחסות מצד בעלי הנכס. העירייה אף קיימה מבצע לפריסת תשלומים בגין היטלים לתושבי העיר וגם אז בחרו בעלי הנכס שלא להתייחס לנושא. מדובר בהיטל הנגבה על פי חוק והוא מוטל על הנכס על פי גודלו ושטחו. לאחרונה נעשתה פניה לעירייה בגין החוב וגם אז הוצעה פריסת תשלומים והנחה בגין הריבית שנוספה לחוב המקורי, אולם עד היום לא הגיע מי מטעם הבעלים להסדיר את החוב".

הרחוב בו מתגוררת הגברת
הרסו את המדרכות. דרך רבין (צילום: עידן אלחרר)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות