fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוארך מעצרו של רועי אוחנה שרצח את אימו ודקר את חברתו

נדחתה בקשתו להשתתף בהלווית אמו
זירת רצח
זירת רצח (צילום ארכיון: שי וקנין)

שופטת בית משפט השלום בקריות פנינה לוקיץ החליטה היום (שלישי) להאריך את מעצרו של רועי אוחנה מקרית מוצקין החשוד בגרימת מותה בזדון של אמו ובדקירת חברתו עד תאריך לתאריך 6.6.13, ובהסכמת הצדדים. כן ניתנה הסכמת הצדדים כי יינתן צו לשליחת החשוד להסתכלות פסיכיאטרית שתתבצע במהלך הימים הללו. השופטת דחתה את בקשת החשוד ומשפחתו להתיר לו להשתתף בהלווית אמו. 

בנוסף, החליטה השופטת, בניגוד לעמדת החשוד ומשפחתו, כי אין להותיר את צו איסור הפרסום של פרטי החשוד על כנו. השופטת קבעה בין היתר, כי המדובר בחשוד במעשה רצח אשר פרטיו כבר פורסמו באמצעי תקשורת שונים ואין במקרה זה נסיבות מיוחדות המחייבות את פרטיו חסויים במהלך הדיון הפומבי בבקשות המעצר בעניינו. עוד הוסיפה כי עם כל ההבנה וצערה הרב של המשפחה בנסיבות העניין, אינה רואה כי יש בכך להוות סיבה המצדיקה חריגה מהכלל בדבר פומביות הדיון מה גם שצוין בטיעוני הצדדים והדבר גם ידוע לבית המשפט, כי עד למועד הדיון בפני כבר פורסמו פרטים מזהים רבים כך שאין טעם רב באיסור הפרסום המבוקש.

אמש נלכד אוחנה באמצעות מסוק משטרתי בחשד כי דקר את אימו, חברתו ואזרח נוסף שהיה בדרכו ברחוב אביגדור עשת בקרית אתא. שוטרי תחנת זבולון, לכדו את החשוד בשטח פתוח בעיר, לאחר שנמלט רגלית.

מבדיקה ראשונית עולה כי, ככל הנראה, החשוד דקר בסכין את אמו בת ה-59 ואת חברתו בת ה-25 בבית האם ונמלט מהמקום ברכב. במהלך מנוסתו פגע ברכב מזדמן ובעקבות ויכוח עם נהג הרכב הנפגע דקר גם אותו ואז נמלט רגלית לשדה, שם נלכד ע"י השוטרים. 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות