fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דובר אגודת הסטודנטים בחיפה מצטרף לפוליטיקה

אור מורדו הצטרף לרשימת העבודה בקרית אתא שתתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר. בשבוע שעבר הודיע יו"ר אגודת הסטודנטים בחיפה יוסי מזרחי שהודיע בשבוע שעבר כי יתמודד ברשימת הצעירים בעיר
אור מורדו
אור מורדו (צילום: יח"צ)

 

אור מורדו
אור מורדו (צילום: יח"צ)

דובר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה אור מורדו, מצטרף לרשימת מפלגת העבודה בקרית אתא.  בשבוע שעבר הודיע יו"ר אגודת הסטודנטים יוסי מזרחי, כי הוא מצטרף לסיעת הצעירים בקרית אתא. 

״מאז שאני זוכר את עצמי תמיד עסקתי בפעילות ציבורית והתנדבותית בקרית אתא ולמענה", אמר מורדו השבוע. "לא בכדי כיהנתי בעבר כיושב ראש מועצת הנוער העירונית ופעלתי במסגרת עמותת במתנ"ה לפיתוח וטיפוח החינוך הבלתי פורמלי. לכן, זה טבעי בעיני גם היום כסטודנט לעסוק בפעילות ציבורית ולהמשיך ולתרום לעיר המגורים שלי״.

מדוע החלטת להצטרף דווקא לרשימת העבודה?
״אני לא מאמין ברשימות סקטוריאליות. אני חושב שכתושב העיר חובתי לדאוג גם לצעירים וגם לגמלאים, גם לחילוניים וגם לדתיים, ולא להתמקד רק בסקטור מסוים. דווקא לנו כצעירים יש את האחריות הגדולה לדאוג לא רק לעצמנו אלא גם לדור העתיד – הילדים, הנוער, הסטודנטים וגם לדור המייסדים.

הכתבה המורחבת תפורסם ביום שישי ב"הד הקריות"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות