fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: מתגבשת עצומה לפתיחת הבריכה העירונית מחדש

בריכה
צילום אילוסטרציה

בימים האחרונים חותמים תושבים בקרית אתא על עצומה הקוראת לעירייה לפתוח מחדש את הבריכה העירונית בשכונת בן עמי בעיר שעומדת סגורה ושוממת.

סגירתה של הבריכה העירונית שפעלה בעיר במשך שנים ארוכות הביאה לכך שלתושבי קרית אתא אין למעשה שום ברירה והבריכה היחידה בעיר היא הבריכה בקאנטרי אביבים בשכונת קרית בנימין. "למעלה משנתיים אין בעיר שרות בסיסי לעונת הקיץ. של בריכה עירונית במחיר שפוי. כיום יש בלעדיות לבריכת הקאנטרי בקרית בינימין וכל אזרח שרוצה בשימוש חד פעמי ללא מנוי נאלץ לשלם מחיר מופקע. לא עוזרות פניות מהתושבים בכל פעם  התירוץ שהוכח כשיקרי של המקום בשיפוץ והאזרחים נשארים לקוחות שבויים של מקום פרטי שגובה מחיר מופקע ושירות בסיסי לימי הקיץ הופך בילוי לעשירים בלבד. בתור אזרחי העיר שמשלמים מיסים, מבקשים להשמיש את הבריכה לכלל האזרחים  ולהגדיל ואף להקים אחת נוספת וגדולה שתוכל לתת שירות לכלל האזרחים בעיר" נאמר בעצומה.

תושבת העיר ואם לשלושה ילדים אמרה ל"הד הקריות": "במשך שנים הלכנו לבלות בבריכה העירונית בסופי שבוע, זה היה ממש תענוג. זו הייתה בריכה מאוד מסודרת עם מדשאות וצלונים וכולם נהנו שם. כרטיס כניסה היה עולה בערך 25 שקלים לאדם ואילו בקאנטרי צריך לשלם 45-50 שקלים לאדם ואם מגיעים לבלות עם כל המשפחה זו הוצאה מאוד גדולה. העירייה יכולה להוציא מכרז למצוא מפעיל לבריכה ואני מאמינה שתוך כמה ימים כבר יהיה מישהו שיקח אותה ויכין אותה לקיץ".

מעיריית קרית אתא נמסר בתגובה: "בריכת הרקפות פעלה שנים רבות גם כאשר מספר המבקרים לא הצדיק זאת מההיבט הכלכלי. לפני כשנה במהלך ביקורת התגלה כי נפער סדק בדפנות הבריכה באופן שלא מאפשר את הפעלתה. בקרית אתא פועל קאנטרי אביבים המאפשר כניסה לתושבי העיר באופן חד פעמי. העירייה בוחנת את מכלול האפשרויות בהם תיקון הבריכה או בניית בריכה חדשה. במקביל תעשה פניה לבחינת אפשרות הוזלת הכניסה לקאנטרי לתושבי העיר".

בריכה
צילום אילוסטרציה

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות