fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרבי על הבר מגיע לחיפה

המפגש "בגובה העיניים" יתקיים במועדון הביט. הפרויקט מיועד לבני נוער לפני גיוס במטרה לעודד שירות קרבי ביחידות קרביות ולאפשר ללוחמים לספר על חוויותיהם מהשירות
מפגש "קרבי על הבר" | צילום: דובר צה"ל

הפרויקט "רקרבי" של צה"ל לעידוד גיוס ליחידות הקרביות, מגיע השנה בפעם השנייה לחיפה עם אירוע ״קרבי על הבר״. האירוע מיועד לבני נוער מהקריות, מחיפה והצפון שנמצאים לפני גיוס.

צה״ל מזמין לערב חד פעמי את בני הנוער לבר בחיפה כדי לשמוע כל מה שירצו לדעת על השירות הקרבי ב"גובה העיניים" ממפקדים בכירים ולוחמים בשטח. במהלך המפגש יספרו הלוחמים והמפקדים על השירות ביחידות הקרביות ויענו על כל השאלות והתהיות של המלש"בים. מטרת המיזם היא להנגיש את היחידות הקרביות לבני הנוער לפני גיוסם לצה״ל, להעלות את המוטיבציה לשירות קרבי ולתת במה למפקדים וללוחמים לספר את סיפורם.

לאירוע הראשון של המיזם שהתקיים בתל אביב אליו הגיעו כ-140 מלש״בים. האירוע בחיפה יתקיים במועדון הביט, ביום חמישי, 31 באוקטובר, בשעה 19:00. באירוע ישתתפו, בין השאר, מפקד יהל״ם, אל״מ מ׳; מפקד בית הספר להכשרות סיירת גולני, רס״ן תומר גרינברג, מ״פ חי״ר גבולות, רס״ן שירה כוכבי ועוד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות