fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קים קונקשנ'ס מסכמת שבוע

בואו נחזור לאייטמים שהכי עשו לנו את השבוע, למקרה שפספסתם

בואו נחזור לאייטמים שהכי עשו לנו את השבוע, למקרה שפספסתם

גבר השבוע שלנו הוא שלו כנפו, בן 23 מקרית חיים, מאמן כושר אישי וקבוצות. תחביבים: ספורט, אימונים, כדורגל, שחייה ומשחק. וכן, הוא פנוי. בנות יקרות, אפשר להסתער.

שלו כנפו | צילום: עצמי 
שלו כנפו | צילום: עצמי

 

חובבי הסדרה "שנות ה-80, אל דאגה תהיה עונה 5. השבוע תפסנו את התסריטאי מני אסייג יושב בביגה בקריון כותב, להנאתו, את העונה החדשה.
מני, נדב פרטים.
"כתיבת הסדרה מתחלקת בין מטבח הבית, המרפסת שלי וקפה ביגה בקריון (כשהוא פתוח בחוץ למעשנים). מחכות לצופים הפתעות רבות בשכונה הצבעונית שלנו: אירועים חגיגיים ובומבסטיים כמו מימונה והכנסת ספר תורה עתיק ממרוקו, שמחת ברית מילה (לא מגלה של מי) ועוד. לכוחותינו יצטרפו כישרונות שליקטנו מהפריפריה, כמנהגנו בקודש. למשל, כוכב הרשת המוכשר לירן יקוטי, שיגלם דמות משמעותית וקורעת. בנוסף יצטרפו לסדרה שחקנים מצמרת המשחק הישראלית שמאוד רצו לקחת חלק בפרויקט היפה הזה. רמז: אחד מהם נושא שם משפחה הפוך מ'מזרחי'. עוד רמז: שם משפחה כמו של גבי וכמו של עדי. הצילומים מתחילים ביוני, בלי נדר. שיהיה לנו בהצלחה בע״ה". אמן.

מני אסייג | צילום: עצמי
מני אסייג | צילום: עצמי

אלמוג בוזגלו חזר השבוע לשחק, וזה מה שהוא כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "סוף סוף זה קרה. חזרתי למקום שאני כל כך אוהב, וזה כר הדשא. שמח שהפציעה מאחוריי ועכשיו יוצא לפגרה עם המשך עבודה קשה לקראת העונה הבאה, ואני מבטיח – חזרתי הרבה יותר טוב וחזק מאשר לפני הפציעה. מפה אני רוצה להודות על שמונה חודשים של שיקום מאסיבי וסיזיפי עם הפיזיותרפיסט דני שטיין שעבד איתי בשעות לא שעות ונתן מעצמו מעל ומעבר כדי שאחזור הכי טוב שאפשר; דני ביבס, מאמן הכושר שעבד איתי לאורך החודשים האחרונים על כר הדשא; דוד בובליל שעשה איתי המון אימוני כוח אישיים ברמה הכי גבוהה והעניק לי המון; ד״ר בצלאל פסקין שנאלץ לפתוח לי את הברך לא פחות משלוש פעמים, גם לאחר הניתוח ועשה את המקסימום בשביל שאחזור הכי טוב; לאישתי המדהימה שהייתה סביבי 24/7 וגם ברגעים שנשברתי פשוט ידעה להרים אותי ולהגיד את המילים הנכונות. אני אוהב אותך!
"לכל האוהדים מודה לכם על התמיכה האינסופית בכל שלב ושלב, מעריך כל אחד ואחד מכם ומבטיח להחזיר לכם כמה שאוכל. ומפה אני מסתכל הלאה אל העונה הבאה. כרגע אני שחקן חופשי ואני יכול להבטיח שבכל מקום שאהיה אני אתן את המקסימום, ואני בטוח שהקבוצה שאשחק בה תרוויח ובגדול".
שיהיה בהצלחוש.

אלמוג בוזגלו | צילום: אסי קיפ (מתוך האינסטגרם)
אלמוג בוזגלו | צילום: אסי קיפר (מתוך האינסטגרם)

אלפים התגודדו אמש, בבימת יום העצמאות בקרית ים, לחגוג את החג עם שפיטה. מחכים רבע שעה, מחכים חצי שעה, אבל הכוכבת לא נראית באופק. רק לאחר שדפקה איחור אופנתי של שעה. גם אז, לאחר שאיחרה, היא בחרה להסתגר ברכב. גם לטובת הילדים שהמתינו וביקשו להצטלם איתה למזכרת, היא לא נאותה לצאת מהרכב, כשברקע צעקות מהצוות שלה כלפי המאבטחים שיפנו את כולם כדי שתוכל לעבור אל עבר הבמה. אחת האימהות לא התאפקה ו… צעקה/פלטה: :"הילדים בנו אותך, למה לדבר ולהתנהג בצורה כזאת בוטה ולשבור להם את הלב?". מטעמה של שפיטה התקבלה תגובה.

שפיטה בקרית ים | צילום: פוטו כרמלי
שפיטה בקרית ים | צילום: פוטו כרמלי

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי כתב פוסט בפייסבוק: "אני כבר החלטתי: בבחירות הבאות רק הג'יהאד האסלאמי בקלפי", ונחסם על ידי פייסבוק לשלושה ימים.
יבגני, אז מה תעשה עכשיו, תכתוב על הקירות בבית?
"מתברר שבפייסבוק לא אוהבים כשכותבים את המילים 'ג'יהאד אסלאמי' או 'חמאס'. הרי ברור שלא הייתה פה שום תמיכה בארגון, אלא סרקזם. בכל מקרה העניין נמצא אצל בכירים בפייסבוק ישראל שמנסים לסייע בשחרור החסימה מול פייסבוק אירלנד".
בינתיים, עד שתוסר החסימה כותב זרובינסקי בדף העסקי שלו.

יבגני זרובינסקי | צילום: דורון גולן
יבגני זרובינסקי | צילום: דורון גולן

מעצב השיער אלי קפלוטו הוזמן להשקה של חברת וולה ישראל, שהשיקה סדרת צבעי שיער חדשה בבית בשמחות בתל אביב בהנחייתה של רוסלנה רודינה. על הדרך השניים הצטלמו, אז שלפנו תמונה למזכרת.

אלי קפלוטו ורוסלנה רודינה | צילום עצמי
אלי קפלוטו ורוסלנה רודינה | צילום עצמי

זוהר כהן, מעצב שמלות כלה וערב, נסע לנפוש בטבריה. ברור שביקשנו תמונה מהחתיך ההורס הזה.

זוהר כהן | צילום: עצמי
זוהר כהן | צילום: עצמי

עד כאן להשבוע. ניפגש בשבוע הבא עם הדברים הכי חמים בביצה המקומית

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות