fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תמשיך לייצר סקופים

הדוגמנית רותם סלע תמשיך לעונה רביעית כפרזנטורית של רשת ההנעלה SCOOP תמורת 200 אלף שקלים לקמפיין
רותם סלע צילום שי יחזקאל
רותם סלע צילום שי יחזקאל
סקופ  צילום: שי יחזקאל
רותם סלע לסקופ צילום: שי יחזקאל

השחקנית והדוגמנית רותם סלע תמשיך לעונה נוספת זו העונה הרביעית ברציפות, כפרזנטורית של רשת נעלי SCOOP. במסגרת החוזה שנחתם בימים אלה סוכם כי עבור קמפיין 2015 תקבל סלע 200 אלף שקלים. הקמפיין עם רותם סלע יעלה במהלך חודש ספטמבר הקרוב, עם השקת קולקציית סתיו חורף 2014-2015. 

לדברי רוני אינסאנז, מבעלי רשת SCOOP : "להצלחת מיצוב ומיתוג סקופ כאחת מרשתות ההנעלה המובילות בישראל שותפה רותם סלע, המלווה את המותג זו עונה רביעית. סלע הנחשבת למובילה אופנתית, שחקנית מוכשרת ודוגמנית בולטת בישראל הצליחה להפוך לאייקון אופנה ומודל לחיקוי לצעירות ונשים רבות בישראל. לאחר שלוש עונות עסקיות מוצלחות החלטנו להמשיך לעונה נוספת עם סלע, העונה על הקריטריונים המנחים את הרשת: מוכשרת, כובשת, מקרינה איכות וסטייל וכמובן נראית מצוין".

סלע אחת השחקניות והמגישות המצליחות בישראל כיכבה בשנה האחרונה בתפקידים ראשיים על מסכי כל הערוצים הגדולים במקביל וזאת במסגרת מגוון סדרות, ביניהן הסדרה המוצלחת שכבשה את מסכי הטלוויזיה: "להיות איתה" (ערוץ 2 –קשת) שבימים אלה מצלמת עונה שנייה. מעבר להיותה שחקנית ומגישה עסוקה במיוחד, סלע היא גם אמא לשתי  בנות, עורכת דין מוסמכת ונשואה לאריאל רוטר, ממשפחת רוטר אשר בבעלותה חברת האופנה קסטרו.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות