fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו בטריילר: "הרפסודה" עם אנה זק בבתי הקולנוע "אינטליגנטי ומתאים לכל המשפחה"

מכורי הקולנוע ואלה שלא, אתם מוכנים לזה? הסרט שכובש את בתי הקולנוע "הרפסודה" בבימויו של עודד רז, בכיכובם של אנה זק, עומר דהן, עידן שקרוקה ועוד שחקנים מוכשרים במיוחד. ביקורת אתר הבמה: "מדובר ביצירה קטנה ומקסימה שכל אחד יוכל ליהנות ממנה, בימוי אינטליגנטי ומשחק מדהים"
הסרט הרפסודה | צילום: stefan-varga

הסרט המרתק "הרפסודה" יצא להקרנות בבתי הקולנוע ב- 15 ביולי, בבימויו הסוחף של עודד רז המציג זווית אחרת על עולם המתבגרים, בהשתתפותם של אנה זק, עומר דהן, עידן שקרוקה, שחף כרמל יעקובוביץ, קובי מאור, אולה שור סלקטר, ברק שמיר,  אריה צ'רנר. משך ההקרנה 90 דקות.

קצת על העלילה: שלושה נערים מחליטים לבנות רפסודה ולשוט למשחק מכריע והיסטורי של מכבי חיפה נגד ליברפול, שהוזז לקפריסין בשל המצב הביטחוני בישראל. נערה מהשכבה (וולוגרית) מתגנבת למסע הימי, במהלכו החברות בניהם תעמוד למבחן, הם יטעמו את טעמה של אהבה ראשונה ויגלו בעצמם תכונות ויכולות שלא הכירו קודם לכן. ההרפתקה התמימה תהפוך למסע של התבגרות.

הסרט בהפקת ובהפצת דורי מדיה  ("גאליס המסע לאסטרא", "אבוללה") ובתמיכת קרן הקולנוע הישראלי, המועצה לקולנוע, רשת.

הסרט הרפסודה בבתי הקולנוע | צילום: דוד סטרז׳מייסטר

הביקורות לא איחרו להגיע:

אתר "הבמה": "זהו לכאורה סרט נעורים המיועד לתיכוניסטים מתבגרים ו"לכל המשפחה", אבל מדובר ביצירה קטנה ומקסימה שכל אחד יוכל לדעתי ליהנות ממנה. התסריט (של דניאל קוץ) והבימוי (של עודד רז, כאמור) אינטליגנטיים, והצעירים עומר דהן, עידן שקרוקה, כרמל שחף ואנה זק עושים עבודה מצוינת.

"משחקם טבעי ואותנטי. הלוקיישנים – ובעיקר הסצנות המתרחשות בים, שצולמו במלטה – אפקטיביים לחלוטין ועושים את העבודה. סיפור העלילה מתכתב עם משאלת לב כמוסה של כל אוהד שרוף צעיר של קבוצת כדורגל: לעשות הכל, ויהי מה, כדי להגיע למשחק חשוב של קבוצתו במסגרת מוקדמות ליגת האלופות (במקרה זה של מכבי חיפה נגד ליברפול, באצטדיון בקפריסין).

"בזמנים שבהם שררה בארץ מתיחות ביטחונית (וזוהי גם הסיטואציה בסרט), משחקי קבוצות שהעפילו לטורניר אכן הועתקו לקפריסין. הבמאי רז חתום בין היתר על סרט הנעורים "גאליס – המסע לאסטרה" ועל אחת ההצלחות הגדולות של הקולנוע הישראלי בעשור האחרון, "מכתוב". גם כאן הוא מוכיח את מיומנויותיו ואת הוורסטיליות שלו."

הסרט הרפסודה בבתי הקולנוע | צילום: stefan varga

"איתן ווייץ | קולנוע בראש צלול": "הרפסודה", בהגדרה, הוא סרט מסחרי לבני הנוער לקיץ, אבל עודד רז מביים סרט לא רע בכלל שלא מעליב את האינטליגנציה. אמנם האלמנט המסחרי מגביל אותו, אבל רז מפתיע, ומביים אותו בקצב יחסית איטי. רז משקיע בפיתוח מערכות היחסים בין הדמויות, ובעיקר בין שלושת החברים. הדינמיקה בין שלושת השחקנים (עומר דהן, לכאורה החתיך שאמור להביא לקופות את הבנות הצורחות, עידן שקרוקה, שאמור להיות הליצן האנרגטי והסוחף, ושחף כרמל, שאמור להיות הזה שייפול כדי שכולם יצחקו) נהדרת ונותנת לסרט עומק דרמטי מפתיע ומאוד לא אופייני לסרט שבמקור היה אמור להיות להיט אינסטנט מסחרי חסר לב."

 

 

 

לחדשות נוספות בתרבות ופנאי בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות