fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כמה זה עולה לנו?

מאות אלפי שקלים יוציאו העיריות בקריות על מופעי יום העצמאות. מי יופיע והיכן וכמה בסופו של דבר עלה התענוג?
אביב גפן
אביב גפן (צילום: יח"צ)

בעוד כעשרה ימים תחגוג מדינת ישראל את יום העצמאות ה-65 ומאות אלפי ישראלים יצאו אל הבמות המרכזיות שיוקמו בכל עיר כדי לחגוג ובעיקר ליהנות מהופעות להמונים. כמדי שנה, ישקיעו הרשויות המקומיות מאות אלפי שקלים בתשלום עבור החגיגות, והכל מהקופה הציבורית. אז כמה השקיעה כל רשות?

משה פרץ
משה פרץ (צילום: פיני סילוק)

בקרית חיים יופיעו משה פרץ, אביב גפן, ברי סחרוף, מוש בן ארי ולירן דנינו. ההערכות הכספיות מדברות על כ-500 מיליון שקלים. עיריית חיפה דאגה גם לציבור הדתי בקרית שמואל, שם יופיע יהורם גאון.

בקרית ים ממשיכים גם השנה במסורת המופעים המלאים והבינלאומיים על בימת יום העצמאות שלה. השנה יופיעו על הבימה המרכזית בפארק זבולון, יוצא "כוכב נולד" עידן עמדי והזמרת הבינלאומית אישתאר בהופעה מלאה. את המופע ינחה דן כנר. עלות המופעים מוערכת בכ-250 אלף שקלים.

מוש בן ארי
מוש בן ארי (צילום: יח"צ)

בקרית ביאליק יופיעו משה פרץ, דודו אהרון, אביב גפן ולהקת KYD. עלות ההופעות מוערכת בכ-400 אלף שקלים. האמנים שיופיעו נקבעו על ידי תושבי העיר בסקר רשתי שנערך באמצעות הפייסבוק.

באירועי יום העצמאות שייערכו באמפי-פארק בקרית מוצקין יופיעו דודו אהרון, מירי מסיקה ומוש בן ארי. השדרן דידי הררי ינחה את הערב. עלות המופעים מוערכת בכ-420 אלף שקלים. באירועי יום העצמאות בקרית אתא יופיעו כנסיית השכל, מירי מסיקה, עידן רייכל ומשה פרץ. מהעירייה נמסר כי סך תקציב האירועים השנתי עומד על מיליון שקלים. "עלותם של אירועי פסטיבל האביב, המימונה, יום העצמאות ואירועי הקיץ מוערכת בכ-700 אלף שקלים והסכום הנותר יכסה את עלויות האבטחה של יום העצמאות ואירועי הקיץ".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות