fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המופע המוסיקלי ששובר את כל החוקים מגיע לחיפה

תשכחו את כל מה שחשבתם שאתם יודעים על מוסיקה קלאסית- הרכב הנגנים הפולני, רביעיית מוצרט גרופ, מגיעה לארץ עם התוכנית החדשה, ומבצעת מוסיקה משולבת במופע קומי.
מוצרט גרופ בפעולה | צילום:Nicolas Fagot

הם לא רק נגנים וירטואוזיים, הם גם שחקנים קומיים מצחיקים להפליא והתוצאה- מופע מוסיקלי שמנפץ את כל מה שידענו עד היום על מוסיקה קלאסית.

מוצרט גרופ יורים ומנגנים | צילום:Nicolas Fagot

אחרי מסע הופעות עולמי מקיף וארוך ב-50 מדינות, 4 יבשות, 2000 טיסות ואין סוף הרפתקאות ותקלות הפקתיות, כולל מגפה עולמית אחת, מגיעה רביעיית מוצרט גרופ לישראל ל-3 הופעות בלבד בתל אביב, ירושלים וחיפה.

על הבמה הם מנגנים אבל גם קצת משתגעים, ליתר דיוק משתעשעים, לפעמים במקום לפרוט על כלי המיתר, הם מתופפים עליהם ….מעיפים חלקי תלבושות ואביזרים, אבל הכול הכול לקצב המוסיקה.
העיתונות מעידה:"ארבעת הנגנים המצויינים מצחיקים את הקהל עד דמעות…" (DNA, Strassbourg, צרפת)

חברי ההרכב הפולני "מוצארט גרופ" הכנרים פיליפ חסלר ומיכאל סיקורסקי, הוויולן פאוול קובאלוק והצ'לן בולק בלסזיק הם ארבעה נגנים וירטואוזים שסיימו את הכשרתם באקדמיות המוסיקה של וורשה, לודג' ופולין, אך החליטו שאינם יכולים לקחת עצמם יותר מדי ברצינות ומציעים דרך שונה לחוות מוסיקה קלאסית: לצחוק איתה וליהנות!! הם מעידים על עצמם שהם מהווים אלטרנטיבה לעולם המוסיקה הקלאסית המכופתר, שוברים במופע שלהם את הרצינות המתלווה למופעי מוסיקה קלאסית רגילים ומוכיחים שאפשר לנגן יצירות קלאסיות אחרת.

המופע כולל יצירות של מוצרט, שטראוס, באך, בטהובן, גריג, ביזה, אופנבך ופגניני, לצד נעימות מוכרות ואהובות מתוך סרטים ומערבונים, שירים מוכרים מהרפרטואר האיטלקי כמו פוניקולי-פוניקולה, או סולו מיו, שירים של החיפושיות ועוד ועוד.

במוצ"ש 21.5.22  | 20:30 באודיטוריום חיפה.

מוצרט גרופ הקומיקאים המנגנים | צילום:Nicolas Fagot

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות