fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הד הקריות" ו"עידן 2000" לא משחקים

בימים האחרונים "הד הקריות" השיקה את האפליקציה החדשה שלה והחליטה שלא מספיק לקרייתים להיות רק מעודכנים, מגיע להם הרבה יותר

כל קרייתי יודע שכדי להיות מעודכן, הוא צריך להיות מחובר למקורות המידע הנכונים. לאחר שנים של עשייה בתחום התקשורת המקומית ולאחר עבודה מאומצת, "הד הקריות" השיקה בימים האחרונים את האפליקציה החדשה שלה הכוללת את כל החדשות, הספורט, הנדל"ן, התרבות והפנאי של הקריות, הכל אצלכם בנייד. האפליקציה מתעדכנת בזמן אמת בכל מה שקורה בסביבה ודואגת שאתם תישארו מחוברים לבית שלכם.

עכשיו, אחרי שהכנסנו את כל הקריות למקום אחד בנייד ודאגנו לשמור אתכם מעודכנים ומחוברים, "הד הקריות" החליטה שמגיע לכם משהו נוסף ולכן, יצרנו יחד עם רשת חנויות הצעצועים "עידן 2000" שיתוף פעולה שהוליד הטבה מפנקת במיוחד בשבילכם, שלא תגידו שאנחנו לא מכירים אתכם.

לאחר שתורידו את האפליקציה לנייד שלכם, תקבלו מאיתנו קופון על סך 50 ₪ מתנה לרכישה ברשת החנויות "עידן 2000", בסניפי ביג קרית אתא ובסניף קרית מוצקין (בקנייה מעל 150 ₪).
התקינו את האפליקציה אצלכם בנייד, הירשמו בטופס וגשו לאחת מחנויות הרשת של "עידן 2000" כדי לפנק את עצמכם, את הילדים שלכם או אפילו את הנכדים במבחר ממוצרי החנות.
ככה מתחילים שנה חדשה.

 

להורדת האפליקציה לחצו על הלינק:
לינק הורדה למערכת אנדרואיד
לינק הורדה מחנות אפל

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות