fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחול המועד פסח: רזי הארץ 7

חבריו של לוחם דוכיפת רז מינץ, שנפל בפעילות מבצעית, מארגנים זו השנה השביעית ברציפות, יום חוויה של פעילות ערכית בטבע: טיולי משפחות, ניווטים, אופני הרים, מתנפחים. הכל ללא תשלום. צריך רק להגיע לחניון אורן הסלע בכרמל
אהב לטייל בארץ. רז מינץ ז"ל (צילום: פרטי)
אהב לטייל בארץ. רז מינץ ז"ל (צילום: פרטי)

עמותת "חבורז" לזכר סמ"ר רז מינץ, מארגנת זו השנה השביעית ברציפות, בחול המועד פסח, את "יום רזי הארץ 7" -יום חוויה של פעילות ערכית ושמחה בטבע לכל המשפחה. הפעילויות כוללות: טיולי משפחות מודרכים, רכיבה על אופני הרים (מושאלים חינם במקום), ניווט ספורטיבי, (על פי חוקי איגוד הניווט הישראלי), ניווט עממי וניווט לפעוטות על מסלול ניווט מלווה בציורים ותמונות בהשגחת ההורים, פינות יצירה לילדים, הרקדות, מתקנים מתנפחים, שירה בציבור, הפעלות לילדים.

כל הפעילויות ללא תשלום ופתוחות לקהל הרחב. יום רזי הארץ צילום: יח"צ
כל הפעילויות ללא תשלום ופתוחות לקהל הרחב. יום רזי הארץ צילום: יח"צ

ארגון האירוע מתבצע בהתנדבות מלאה על ידי חבריו של רז בשיתוף בני משפחתו וצה"ל. כל הפעילויות מתקיימות ברוחו של סמ"ר רז מינץ ז"ל מקרית מוצקין, לוחם ומפקד ביחידת דוכיפת, שנפל לפני יותר מ-12 שנה בפעילות מבצעית בגזרת בית אל-עפרה.

האירוע מהווה המשך לפעילותו החברתית הרבה של רז במסגרת "נוער לנוער" בקרית מוצקין בקרב בני נוער וקשישים, בתרומה ועזרה לקהילה. רז אהב את הארץ ואהב לטייל בה, על מנת ללמוד לאהוב אותה בדרך בלתי אמצעית. ייחודו של האירוע שהוא מתקיים בכל שנה באתר אחר בטבע, במטרה לגלות את רזי הארץ באמצעות הפעילויות המגוונות.

יום "רזי הארץ 7" מתקיים בכל שנה בחול המועד פסח, סמוך ליום הולדתו של רז, ה' בניסן. השנה הוא ייערך ביום שישי, ג' חוה"מ פסח, י"ח ניסן, 18.4.14, בין השעות 09.00-14.00, בחניון אורן הסלע שבכרמל, בכניסה הדרומית לדלית אלכרמל מכיוון מחלף אליקים.

אהב לטייל בארץ. רז מינץ ז"ל צילום: פרטי
אהב לטייל בארץ. רז מינץ ז"ל צילום: פרטי

בית הספר אורט מוצקין בשיתוף עיריית קרית מוצקין ובית הספר רודמן בקרית ים, נרתמו לסייע בארגון האירוע באמצעות תלמידים מדריכים צעירים, מעין סגירת מעגל לפעילות של רז במסגרת "נוער לנוער". כל הפעילויות ללא תשלום ופתוחות לקהל הרחב, אך מומלץ לבצע הרשמה מוקדמת לצורך היערכות המארגנים. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר ההנצחה "אתרז".

למעוניינים: ניתן לשוחח עם אחד החברים של רז, מארגני האירוע: אופיר אורן, טל': 4347146- 052; יניב גל, טל': 5935982- 050; ליאור רובינשטיין, טל': 4881920- 052.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות