fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קרית ביאליק נערכת לפתיחת בית ספר לילדים תקשורתיים

שכונת נאות אפק בקרית ביאליק. צילום: דוברות העירייה
שכונת נאות אפק בקרית ביאליק. צילום: דוברות העירייה

בשנת הלימודים הבאה יפתח בשכונת נאות אפק בקרית ביאליק בית ספר לילדים  תקשורתיים בגילאי  13 עד 21 שנים. בכך תשלים העירייה את הרצף החינוכי הקיים בטיפול בילדים תקשורתיים (אוטיסטים) בעיר.

בימים אלו פועלת הרשות לקידום הקמתו של בית הספר החדש שיהיה מותאם לצרכים הייחודיים של הילדים התקשורתיים על מגוון רצף האוטיזם. ראש העירייה, אלי דוקורסקי, מסר: "משרד החינוך כבר אישר את הפרוגרמה החינוכית ואת התוכנית האדריכלית. עם קבלת ההרשאה התקציבית נתחיל את תהליך הבינוי. כאשר מדובר במוסדות  החינוך המיועדים לחינוך מיוחד, משרד החינוך מתקצב  את הפרויקטים במלואם, לכן אנו ערוכים לצאת לביצוע מידי" הוסיף דוקורסקי.

היום פועלות בעיר כיתות תקשורתיות במסגרות שונות שנותנות מענה לילדים תקשורתיים: בבית הספר "קדימה" לומדים מכיתה א' ועד כיתה ו' , בחטיבת הביניים אורט "דפנה" לומדים מכיתה ז'  עד כיתה ט'  ובתיכון קיימות כיתות במסגרת המאפשרת ללמוד עד גיל 21. עד להקמתו של בית הספר ייפתחו שתי כיתות תקשורתיות שיפעלו במבנה חליפי.

בכדי להיערך לקבלת התלמידים החדשים נפגש דוקורסקי עם הנהלת בית הספר "צליל ים" ממנו יגיעו התלמידים, עם הנהגת ההורים של בית הספר,  מפקחת על חינוך מיוחד במשרד החינוך והנהלת אלו"ט. בפגישה נדונו הסוגיות של קליטת התלמידים במסגרת החדשה.

מנכ"ל אלו"ט, אגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, מר יואב חפר ציין:" אנו נרגשים להגיע לקריית ביאליק. הגישה של ראש העיר, המחבקת והעוטפת היא לא דבר מובן מאליו. שיתוף פעולה, אוזן קשבת, יחס חיובי ונכונות הם מעוררי השראה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות