fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי חיפה: משחקי האימון בסכנת ביטול. טוואטחה חזר הביתה

ביום שני הבא צפוי להתקיים משחק העונה של הירוקים מול מכבי תל האביב. עד אז הצהובים ישחקו באירופה, ובמכבי חיפה מקווים שיתאפשר להם לקיים את משחקי האימון
חזר הביתה. טאלב טוואטחה | צילום: מכבי חיפה, האתר הרשמי

שחקני מכבי חיפה חזרו ביום שני לישראל אחרי מחנה אימונים של תשעה ימים בסרביה, והיום, רביעי, החלה הקבוצה את הכנותיה לקראת החזרה לליגה, ואיזו חזרה לליגה מצפה לירוקים – היישר למשחק העונה מול מכבי תל אביב, ביום שני הבא, 2 בנובמבר. מכבי חיפה קבעה שני משחקי אימון – מול הפועל נוף הגליל ביום שישי ומול הפועל עכו ביום שני הקרוב – אך בשלב זה משרד הבריאות אוסר על קיום משחקי אימון, והדבר עלול לפגוע בהכנות של החיפאים לחזרה למשחקים הרשמיים.

גורמים בסביבת המועדון הביעו אכזבה מאפשרות הביטול של משחקי האימון. מכבי תל אביב תשחק בינתיים באירופה, וגם מכבי חיפה רוצה להתכונן למשחק כראוי. "אם מותר לשחק משחקי ליגה אז למה לאסור משחקי אימון? עוד החלטה מוזרה ולא הגיונית", מסר גורם המקורב לקבוצה. עם זאת, במכבי חיפה מאמינים שבקרוב ההחלטה תשתנה ותיפתר בעזרת מינהלת הליגה.

בשבת חתם בשורות הקבוצה טאלב טוואטחה. המגן השמאלי, 28, שחזר הביתה, נחת ביום שישי בארץ ועבר את הבדיקות הרפואיות. הוא חתם על חוזה לשלוש שנים. במקביל, סוכמה העברתו של המגן מלודוגורץ הבולגרית. עם פתיחת חלון ההעברות, סמוך לחזרת המשחקים, יקבל טוואטחה את השחרור הבינלאומי.

טאלב טוואטחה עזב בקיץ 2016 לפרנקפורט הגרמנית, לאחר שזכה עם מכבי חיפה בגביע המדינה. טוואטחה גדל במחלקת הנוער של המועדון מגיל צעיר ובעונת 2009/10 עלה לקבוצה הבוגרת, בה רשם 194 הופעות בליגה, בגביע ובליגה האירופית. הוא זכה עם מכבי באליפות, בגביע ולקח חלק במשחק שלב הבתים של הצ'מפיונס ליג ב-2010.

טוואטחה התייחס לחזרה שלו למכבי חיפה: "היו לי הצעות מכמה קבוצות בארץ, אבל היה לי ברור שאני חוזר לפה. כאן זה הבית שלי ואני כבר מחכה להצטרף לחברים החדשים-ישנים שלי ולהשיג עם הקבוצה את המטרות".

חדשות ספורט נוספות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות