fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחכים לשריקת הפתיחה, בינתיים סעו מסביב

מערך התנועה והחנייה של אצטדיון "סמי עופר" הוצג הבוקר במסיבת עיתונאים בה השתתפו מנכ"ל העירייה שמואל גנץ, מנהל אגף הדרכים בעיריית חיפה יואב דנציגר, מנהל אגף התרבות אורי בלום ומנכ"ל חברת דן בצפון מפעילת המטרונית עמוס גלרט
מסיבת עיתונאים. איצטדיון סמי עופר (צילום: צבי רוגר)
מסיבת עיתונאים. איצטדיון סמי עופר (צילום: צבי רוגר)
מסיבת עיתונאים. איצטדיון סמי עופר (צילום: צבי רוגר)
מסיבת עיתונאים. איצטדיון סמי עופר (צילום: צבי רוגר)

באיצטדיון החדש ע"ש סמי עופר בחיפה נפתחה הבוקר (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת  משחקה של מכבי חיפה.  הבוקר הוצג מערך התנועה  לאיצטדיון:"סעמסביב", שכבר ספג ביקורת היות והחניות מרוחקות מהכניסות ויש לנסוע בתחבורה ציבורית.

התוכנית מחלקת את המתחם לארבעה כיווני הגעה: ממזרח- מנהרות הכרמל וכביש פרויד, מדרום כביש 4, ממערב כביש 2 ומצפון דרך ההגנה. כל אלה יופנו באמצעות שילוט, סדרנים ושוטרים ל-16 מגרשי חנייה המצויים במרחק הליכה קצר של עד 10 דקות הליכה מהאיצטדיון. במגרשים אלו 10,312 מקומות חנייה. והם מצטרפים ל- 1,550 מקומות חנייה בהיקף האיצטדיון שיועמדו לרשות מנויים בתשלום.

מערכת מידע ממוחשבת תספק מידע בזמן אמת על תפוסת החניונים, עומסי תנועה בצירים המובילים וצמתים חסומים. הנהגים והולכי הרגל יכוונו ויאובטחו על ידי מאות שוטרים, סדרנים ופקחים שיצבו לאורך כל צירי התנועה והחניונים. דגש מיוחד מושם על עידוד ההגעה לאיצטדיון באמצעות התחבורה הציבורית. בקרבת האיצטדיון מצויים תחנת הרכבת המרכזית המאפשרת הגעה לאיצטדיון מדרום הארץ ומצפון וכן תחנת האוטובוסים המרכזית אליה מגיעים אוטובוסים מכל רחבי העיר והארץ.

בעקבות סיכום עם משרד התחבורה הוארכו קווי המטרונית עד לרחבת האצטדיון עצמו. מספר המטרוניות יוגדל למקסימום כך שבתום האירוע לא ייווצר מצב בו יאלצו באי האיצטדיון להמתין למטרונית. כל מטרונית מיועדת להסיע כ- 140 איש ופרק הזמן הממוצע עד לעליית כל הנוסעים מוערך בדקה וחצי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות