fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועדון הכדורגל מכבי חיפה מוקיר את עבודת הצוותים הרפואיים בבתי החולים

עובדי המועדון הכינו מארזים שהכילו ארוחת בוקר ושי ומסרו אותם לצוותים הרפואיים בשלושת בתי החולים בעיר. נרשמה התרגשות
מועדון הכדורגל מכבי חיפה עם מארזי השי | צילום: מכבי חיפה, האתר הרשמי
מועדון הכדורגל מכבי חיפה עם מארזי השי | צילום: מכבי חיפה, האתר הרשמי

מועדון הכדורגל מכבי חיפה מוקיר את עבודתם של צוותי הקורונה והצוותים הרפואיים בבתי החולים בחיפה. ביום שני הכינו עובדי המועדון מארזים שהכילו ארוחת בוקר ושי מתנת המועדון ומסרו אותם לצוותים הרפואיים בבתי החולים רמב"ם, כרמל ובני ציון. זאת כאות הוקרה על עבודתם המדהימה של הצוותים בהתמודדות עם מגפת קורונה.

מנכ"ל המועדון, אסף בן דב: "זו דרכנו הצנועה להמשיך ולהודות לאנשים המופלאים הללו שעושים לילות כימים ונותנים את כל-כולם".

ד"ר אוהד הוכמן, מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון: "אני מבקש להודות לאנשי מועדון הכדורגל מכבי חיפה על תמיכתו בבית החולים ובצוות הרפואי לאורך משבר הקורונה. צוות מחלקת הכתר שלנו הופתע מארוחת הבוקר ומתנות המועדון, שהניבו חיוכים גדולים בקרב אנשי הצוות הנמנים עם אוהדי הקבוצה".

מבית החולים רמב"ם נמסר: "רמב״ם ומכבי חיפה משתפים פעולה עשרות שנים גם בספורט, גם בתרומה ובסיוע לקהילה. מחמם את הלב לראות שגם בתקופת המאבק בקורונה, הקבוצה ממשיכה בקשר החם עם סגל בית החולים. היחס החם והעידוד הם שמעניקים לנו את האנרגיה והמוטיבציה להמשיך בעבודה היומיומית הקשה".

מירב זילברשטיין מבית החולים כרמל: ״צוות בית חולים כרמל התרגש ושמח מאוד לקבל היום בהפתעה משלוח מיוחד ממכבי חיפה, שכלל ארוחת בוקר ומזכרות של המועדון. תודה רבה לכם על היוזמה המבורכת".

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות